Czy dzięki wygodnym metodom dostępu do interesujących treści internet zaczyna zastępować tradycyjną telewizję? Możesz się tego dowiedzieć, ponieważ przeprowadzono badanie, skupiające się na tym jakie treści i gdzie są najchętniej przez Polaków oglądane. więcej
"Aplikacje" i "witryny" prezentowane będą w jednym drzewku, a w niedalekiej przyszłości czas oczekiwania na wyniki zostanie przyspieszony o około trzy tygodnie - takie decyzje podjęła Rada Badania Megapanel PBI/Gemius. więcej
W ciągu miesiąca serwis społecznościowy NK stracił 300 tys. użytkowników i spadł z trzeciego miejsca w badaniu Megapanel PBI/Gemius za listopad ubiegłego roku. NK traci, a zyskuje Wirtualna Polska. więcej
Zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem oglądalności w 19 kategoriach tematyczno-funkcjonalnych badania Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2009 r. W pierwszym wakacyjnym miesiącu większość witryn odnotowała spadki w liczbie użytkowników, choć jest kilka spektakularnych debiutów, jak np. wyszukiwarki Bing Microsoftu. więcej
24-09-2009, 14:06, Krzysztof Gontarek, Technologie
Marcowe wyniki Megapanelu w drzewkach tematyczno-funkcjonalnych pokazują kilka spektakularnych wzrostów. Pierwszym jest debiut w serwisie Turystyka witryny rozklad-pkp.pl, która od razu wylądowała na 2. pozycji. Warto też odnotować znaczący wzrost popularności map Google, które zyskały blisko milion użytkowników z Polski w ciągu jednego miesiąca. Zapraszamy do szczegółowego przeglądu 13 rankingów. więcej
Onet przoduje w większości zestawień, ale Wirtualna Polska także wędruje coraz wyżej w rankingach. YouTube jest bezkonkurencyjny w kategorii Kultura i Rozrywka, podobnie jak Wikipedia w kategorii Edukacja oraz Nasza-Klasa wśród serwisów społecznościowych. Poniżej podsumowanie 13 kategorii tematycznych badania Megapanel zrealizowanego w lutym 2009 roku. więcej
Wrześniowe badania oglądalności polskich serwisów internetowych przyniosły przetasowanie w czołówce zestawienia. Lider pozostaje jednak niezagrożony. więcej
Nasza-Klasa zdominowała swoimi wynikami najnowsze rankingi „Megapanel PBI/Gemius” opracowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firmę badawczą Gemius SA. Co ciekawe w grudniu ubiegłego roku większość witryn z pierwszej dziesiątki rankingu wg zasięgu miesięcznego odnotowało spadek liczby użytkowników (real users), podczas gdy druga dziesiątka odnotowała ich znaczący wzrost. więcej
W ubiegłym roku serwis Fotka.pl odnotował trzykrotny wzrost przychodów i zysku w stosunku do 2006 roku - poinformowali przedstawiciele firmy. Jak widać, także polskie serwisy społecznościowe także mogą na siebie nieźle zarabiać. więcej
Liczba Polaków z dostępem do internetu cały czas rośnie, tymczasem w roku 2007 nastąpił wyraźny spadek odwiedzalności serwisów randkowych - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Kondycja tych serwisów nie ucierpiała tylko w przypadku jednego wskaźnika. więcej
Liczba Polaków z dostępem do internetu cały czas rośnie, tymczasem w roku 2007 nastąpił wyraźny spadek odwiedzalności serwisów randkowych - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Kondycja tych serwisów nie ucierpiała tylko w przypadku jednego wskaźnika. więcej
Czy użyteczność serwisów informacyjnych i bogactwo funkcjonalności wiążą się z popularnością witryny i jej większą odwiedzalnością? Agencja Symetria podjęła próbę eksperckiej analizy czołowych serwisów informacyjnych polskiego internetu, której wyniki zostały opublikowane w raporcie pt. Popularność witryn a ich użyteczność. więcej
06-02-2008, 22:07, Krzysztof Gontarek, Technologie
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i Gemius SA opublikowały dziś wyniki oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce za listopad 2007 roku. W zaprezentowanych rankingach wyróżnia się przede wszystkim serwis Nasza-Klasa.pl. więcej
Największy zasięg (82,24%), według badania Megapanel PBI/Gemius z sierpnia 2006 r., ma wyszukiwarka Google, którą w ciągu miesiąca odwiedziło blisko 10,5 mln użytkowników (real users). więcej