Liczba Polaków z dostępem do internetu cały czas rośnie, tymczasem w roku 2007 nastąpił wyraźny spadek odwiedzalności serwisów randkowych - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Kondycja tych serwisów nie ucierpiała tylko w przypadku jednego wskaźnika.
W przededniu Walentynek analitycy Gemiusa podsumowali wyniki oglądalności serwisów randkowych z ostatnich 13 miesięcy - od listopada 2006 do listopada 2007. Z przeprowadzonego porównania wynika, że internetowe serwisy randkowe zanotowały w tym okresie dość poważny spadek odwiedzalności.
Amatorami internetowych serwisów randkowych są przede wszystkim osoby młode. Internauci w wieku od 15 do 24 lat stanowią ponad 41 proc. wszystkich użytkowników tego typu witryn. Częstszymi bywalcami stron poświęconych randkom online są mężczyźni. Na szukaniu nowych znajomości za pośrednictwem sieci spędzają oni także średnio prawie 20 minut więcej niż kobiety - 2 h 21 min i 48 s.
Najwięcej czasu na szukaniu bratniej duszy za pośrednictwem sieci spędzają osoby samotne. W listopadzie 2007 poświęciły temu średnio 5 h 13 min i 6 s.
Wśród polskich „e-randkowiczów” największą popularnością cieszyły się serwisy na portalu Onet.pl. W listopadzie 2007 roku odwiedziło je ponad 830 tysięcy użytkowników. Tym samym Onet.pl pozostawił daleko w tyle takie serwisy, jak be2.com.pl oraz ilove.pl, które odwiedziło niemal połowę mniej użytkowników (real users). W pierwszej piątce zestawienia znalazły się również fotoflirt.pl (219 tys. real users) oraz serwisy randkowe portalu Interia.pl (149 tys. real users).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*