Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ochrona wizerunku marki

  • Krzywdzące memy - walka z nimi leży w rękach serwisów internetowych

    Memy wykorzystujące wizerunek osoby prywatnej nierzadko mają charakter obraźliwy - zauważa Helsińska Fundacja Praw Człowieka. Organizacja nie proponuje zaostrzenia prawa w zakresie ochrony wizerunku, ale apeluje do operatorów stron WWW o zrozumienie problemu.  więcej
    27-12-2012, 15:04, Marcin Maj, Pieniądze
  • SentiOne rozpoczyna beta testy

    28 lutego ruszyły beta testy SentiOne - narzędzia do monitoringu i ochrony wizerunku marki w internecie. Beta testy potrwają do 15 kwietnia. Przez ten czas będzie można bezpłatnie korzystać z pełnych możliwości, jakie oferuje to narzędzie.  więcej
    28-02-2012, 11:30, kg, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)