Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing szeptany

  • Budująca i niszcząca siła internetowych komentarzy


    F8studio
    Wystarczy jeden komentarz w internecie, pozytywna reakcja, która stanie się viralem, żeby produkt oferowany w sieci zdobył rzeszę fanów. To jednak stąpanie po kruchym lodzie, bo brak reakcji na negatywne recenzje może zatopić nawet nieźle zapowiadający się biznes. Jak firmy radzą sobie z internetowymi komentarzami?  więcej
    04-05-2022, 18:25, _, Pieniądze
  • O krok od okazji - potencjał geolokalizacji

    Przechodzisz obok galerii handlowej i nagle dostajesz wiadomość na telefon. Nie jest to jednak typowy SMS, lecz reklama z najświeższymi ofertami i promocjami, które znajdują się dokładnie w tym miejscu, w którym jesteś. Taką funkcję pełni w marketingu geolokalizacja - technologia coraz chętniej wykorzystywana przez posiadaczy smartfonów.  więcej
    14-02-2012, 23:39, Urszula Holik, Netface, Porady
  • Wielki brat 2.0. Za garść mao

    Aby utrzymać rząd dusz, chińskie władze sięgają po najnowsze techniki reklamy i public relations. Jedną z nich jest tzw. marketing szeptany, za Wielkim Murem wykorzystywany na masową skalę do wspierania rządu.  więcej
    14-12-2010, 08:42, Konrad Godlewski, Lifestyle
  • Marketing szemrany na Facebooku (wideo)


    © Renee Jansoa - fotolia.com
    Marketing szeptany czy szemrany? Ile agencje płacą internautom za pozytywne komentarze? Po co zakłada się modne grupy na Facebooku? Twórca serwisu fotka.pl próbuje odpowiedzieć na te pytania w nowym odcinku swojego programu Startup School.  więcej
    02-06-2010, 14:38, aws, Wywiad
  • Marketing szeptany czy raczej szemrany?


    © Renee Jansoa - fotolia.com
    Kampanie marketingu szeptanego szturmem zdobyły polski rynek reklamowy. Są jednak coraz częściej postrzegane jako nieetyczne i ryzykowne. Na czym polega prawdziwy marketing szeptany i co zrobić, aby nie zamienił się w marketing szemrany?  więcej
    27-04-2010, 23:45, Katarzyna Szczurek, IPO.pl,
  • Ostryga, czyli budowanie wizerunku przez e-rozrywkę

    Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w internecie.  więcej
    27-06-2006, 23:10, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)