Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ostryga, czyli budowanie wizerunku przez e-rozrywkę

27-06-2006, 23:10

Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w internecie.

Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego.

Agencja posiada szereg autorskich gier w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych klientom na licencji, co zwiększa dostępność tych form promocji - poinformowali przedstawiciele firmy.

- Z analizy z rynku amerykańskiego wynika, że w ciągu najbliższych 4 lat wartość rynku gier reklamowych wzrośnie pięciokrotnie. Ożywienie tego segmentu marketingu widoczne jest także w Polsce - mówi Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga - ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wymagający i odporni na tradycyjne formy reklamy.

Pierwszymi klientami są firmy z branży mediów, w tym wydawnictwa i domy mediowe.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *