Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing sensoryczny

  • Czy klient może zostać uwiedziony przez markę?

    Każda firma może zdobyć sympatyków niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? I dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?  więcej
    20-06-2018, 16:20, Nika, Pieniądze
  • Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska


    ©istockphoto.com/danwilton
    Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych. Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.  więcej
    08-08-2017, 10:56, kf, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)