Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

jakość obsługi klienta

  • Jak podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie?


    Adobe Stock
    Przedsiębiorstwa chętnie stawiają dziś na wiele kanałów komunikacji. Choć klienci wciąż chętnie wybierają klasyczny kontakt telefoniczny, tak jednocześnie coraz częściej oczekują dostępności alternatyw. Liczą na możliwość wysyłania zapytań online, a więc za pośrednictwem m.in. poczty e-mail, czatu na stronie firmy czy serwisu społecznościowego. Udostępnianie takich rozwiązań jest więc podstawą prowadzenia działalności gospodarczej, gdyż pozwala budować pozytywny wizerunek marki. Jednak z punktu widzenia jakości obsługi klienta, zdecydowanie nie jest to jedyny czynnik, który ma na nią istotny wpływ. Jesteś ciekaw, o czym jeszcze należy pamiętać? W artykule znajdziesz kilka cennych wskazówek – poznaj je już teraz!  więcej
    13-05-2024, 11:28, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)