gwarancja

  • Ubezpieczenie przed złośliwością urządzeń elektronicznych


    Fotolia.com
    Według wyników jednego z najnowszych badań, blisko 75% Polaków uważa, że sprzęt komputerowy, AGD i RTV jest bardziej awaryjny niż 10 lat temu, a przeszło co drugi z nas (51,9%) twierdzi, że urządzenia psują się, jak na złość, już w pierwszym roku po zakończeniu gwarancji. Czy jesteśmy skazani na częste wydatki związane z naprawą sprzętów elektronicznych lub ich wymianą?  więcej
    18-12-2018, 22:49, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Zepsuło się urządzenie? Sprawdź, czy możesz wymienić je na nowe


    newsrm.tv
    Uszkodzony sprzęt elektroniczny (AGD, RTV, IT) można wymienić na nowy w ramach gwarancji producenta lub ubezpieczenia sprzętu, tzw. przedłużonej gwarancji. Jednak aby tak się stało, musi zostać spełnionych kilka warunków. Ekspert podpowiada, jak się do tego zabrać.  więcej
    27-07-2018, 15:39, Nika, Internauci
  • Usterki w smartfonie, których nie obejmuje gwarancja producenta

    Rozbity ekran i zalanie wodą to nie jedyne powody odmowy naprawy smartfona przez autoryzowanych serwisantów. Lista usterek, które wykluczają naprawę gwarancyjną jest dość długa.  więcej
    26-07-2018, 14:27, Nika, Internauci
  • Czy nowoczesne smartfony są na pewno wodoszczelne?


    rawpixel/pixabay
    Długi weekend, wakacyjny wypoczynek nad morzem, w kurorcie z basenem czy w kajaku - myślimy o mile spędzonym czasie w towarzystwie ulubionego wodoszczelnego smartfona. Jednak wbrew reklamom producentów informacja o wodoszczelności urządzeń wcale nie oznacza, że telefon można zanurzyć w basenie lub przy jego pomocy nakręcić film pod wodą.  więcej
    30-05-2018, 15:52, Nika, Internauci
  • Serwisowanie smartfonów z Chin w kraju nad Wisłą

    Co zrobić, kiedy świeżo zakupiony smartfon z Chin przestał działać? Niestety w tym przypadku nie zawsze można go odesłać na naprawę gwarancyjną, a lokalne serwisy niechętnie się nimi zajmują.  więcej
    22-03-2018, 23:15, Nika, Internauci
  • Różnica między gwarancją a rękojmią

    Zakupione buty nie przetrwały pierwszego deszczu, a może pralka przestała działać po 5 latach? Kupując w krajach UE masz zagwarantowane 2 lata na reklamację zakupionego produktu, w tym celu możesz wybrać podstawę swoich roszczeń - rękojmię lub gwarancję. Nie wiesz, jaka jest między nimi różnica i co jest dla ciebie korzystniejsze? Przeczytaj ten artykuł  więcej
    22-03-2018, 10:29, Redakcja , Biznes, Finanse i Prawo
  • Pogwarancyjne naprawy 15 lat temu i teraz


    gorepair.pl
    Gwarancja producenta zazwyczaj obejmuje wady materiałowe i produkcyjne, które wystąpią w konkretnym, ustalonym z góry okresie. Zdecydowaną większość uszkodzeń stanowią jednak usterki, które nie kwalifikują się do naprawy w ramach gwarancji. Czy typowe problemy używanych przez nas urządzeń zmieniły się na przestrzeni ostatnich 15 lat?  więcej
    01-11-2016, 08:11, Informacja prasowa, Technologie
  • Pechowa reklamacja PS4. Czy rękojmia jest lepsza od gwarancji?


    Rommel Canlas / Shutterstock
    Nasz Czytelnik zaniósł konsolę do reklamacji i potem długo jej nie widział. Jego historia wydaje się dobrym powodem, by wyjaśnić różnice miedzy rękojmią a gwarancją. Sprzedawca, do którego zgłosimy wadę sprzętu, nie zawsze załatwi sprawę tak jak byśmy chcieli.  więcej
    11-02-2016, 11:37, Marcin Maj, Porady
  • Różnice pomiędzy reklamacją, gwarancją a odstąpieniem od umowy


    Marijus Auruskevicius / Shutterstock
    W trakcie zawierania transakcji handlowych każdy słyszał o reklamacji, gwarancji lub odstąpieniu od umowy, jednak problem pojawia się wtedy, kiedy trzeba wyjaśnić, w jakim przypadku można takie prawo stosować oraz jakie konkretne działania należy wtedy wykonać.  więcej
    21-08-2014, 21:03, Magda Judejko, Porady
  • Złodzieje chwalą sobie gwarancję od firmy Apple

    Gwarancja na urządzenia produkowane przez firmę Apple wspiera czasem w większym stopniu złodziei, niż osoby pozbawione w ten sposób swojego urządzenia - donosi agencja Reuters.  więcej
    29-01-2012, 10:46, Adrian Nowak, Technologie
  • Apple zapłaci 900 tys. euro kary

    Włoski organ antymonopolowy ukarał firmę Apple za niedostateczne informowanie klientów o ich prawach dotyczących gwarancji i wsparcia technicznego.  więcej
    27-12-2011, 16:19, Adrian Nowak, Technologie
  • HP Polska: naprawa notebooka może potrwać 30 dni


    włodi / zdjęcie na licencji CC
    Naprawa notebooka niewprowadzonego oficjalnie na polski rynek może potrwać do 30 dni – wyjaśnił Dziennikowi Internautów przedstawiciel HP Polska Dariusz Wałach. O sprawę spytaliśmy w związku z listem Czytelniczki, która na naprawę sprzętu czeka ponad 2 miesiące.  więcej
    04-11-2008, 12:45, Marcin Maj, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031