Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

budowanie marki

  • Krótki przewodnik: Jak wykorzystać LinkedIn do budowy sieci kontaktów i umacniania pozycji w branży finansowej i nie tylko


    yanalya
    LinkedIn, z ponad miliardem użytkowników na całym świecie i blisko 257 milionami w Europie, jest nieocenionym narzędziem w budowaniu sieci kontaktów i pozycji w branży finansowej i nie tylko. Poniższy przewodnik podpowie Ci jak skutecznie możesz wykorzystać tę platformę do osiągnięcia swoich celów zawodowych.  więcej
    22-01-2024, 17:36, Sabina Iling,
  • Budowanie marki - na czym polega?


    Monica Silva
    W świecie współczesnego marketingu coraz więcej mówi się o budowaniu marki jako podstawie nowoczesnych firm. Czym w rzeczywistości jest budowanie marki i czy twoje przedsiębiorstwo tego potrzebuje? Dowiesz się z tego artykułu!  więcej
    25-04-2022, 20:30, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Dobry copywriting jako sposób na budowanie marki

    Często się mówi: „jak Cię widzą, tak Cię piszą”. W wielu przypadkach to, jak sami piszemy o sobie potrafi również zdziałać cuda, również w świecie biznesu. Do tego celu stosuje się copywriting, czyli często niedoceniane narzędzie, które wspiera budowanie wizerunku marki w świecie wirtualnym, co może przełożyć się na realne zyski.  więcej
    14-07-2021, 16:24, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Szkolenia z rekrutacji pracowników - czym jest employer branding?

    Znalezienie odpowiedniego pracownika jest obecnie dla wielu firm dużym wyzwaniem. Bardzo często angażuje się na ten cel duże środki finansowe, które nie przekładają się na zadowalające rezultaty. W czasach określanych jako „rynek pracownika” trzeba postawić na nowoczesne i efektywne rozwiązania pozwalające wyszukać najlepszych kandydatów oraz zbudować silną markę pracodawcy. Szkolenia z rekrutacji i employer brandingu umożliwiają poznanie tajników skutecznego pozyskiwania pracowników przy możliwie najniższym nakładzie kosztów. Dowiedz się, na czym dokładnie polegają.  więcej
    14-01-2020, 15:19, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Czy klient może zostać uwiedziony przez markę?

    Każda firma może zdobyć sympatyków niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? I dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?  więcej
    20-06-2018, 16:20, Nika, Pieniądze
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Społecznościowy BOOM, czyli jak wykorzystać potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki

    Społecznościowy boom ciągle trwa. Facebook, NK, Twitter, LinkedIn, Goldenline, YouTube i wiele innych jeszcze serwisów przyciąga codziennie całe rzesze internautów w różnym wieku. Najczęściej używane są do dzielenia się ze światem swoim prywatnym życiem i luźnymi przemyśleniami. Ale warto także wykorzystać ich potencjał do wykreowania własnej marki w świecie zawodowym i biznesowym, by nasza wartość w oczach potencjalnych kontrahentów wzrosła, a także aby zdobyć i utrzymać nowych klientów.  więcej
    27-08-2012, 20:54, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • Ochrona praw własności i prawa do ochrony marki


    hidesy @ istockphoto.com
    Naruszanie praw własności do znaków towarowych powoduje szkody w polskich firmach na poziomie kilku tysięcy złotych na zatrudnionego. Ochrona praw własności jest więc czymś absolutnie naturalnym. Chroni interes, a często i reputację firmy.  więcej
    19-02-2012, 10:24, Jarosław Filipek, CODES Strategie, Pieniądze
  • Nieetyczne, ale skuteczne i pożądane produkty branży IT


    © palms at fotolia.com
    Czym zajmuje się branża IT - wie każdy. Firmy tworzą strony, sklepy, CMS-y, CRM-y, gry i kalkulatory online oraz inne twory internetowe. Ale to nie wszystko. Tajemnicą poliszynela w branży IT jest grupa projektów, którą wykonawcy się nie chwalą. Nie znajdziemy ich w żadnym portfolio, bo oficjalnie tych produktów nie ma. Ich nieetyczny charakter rzucałby zbyt duży cień na twórców i zleceniodawców.  więcej
    27-09-2011, 21:40, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Polskie top marki na Facebooku

    Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide analizują listę polskich top brands na Facebooku.  więcej
    17-04-2011, 16:11, Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, MRM Worldwide, Pieniądze
  • Fenomen marki powszechnie znanej - budowanie silnej marki w internecie


    www.sxc.hu
    E-branding to skuteczna i popularna technika budowania reputacji wykorzystywana przez wiele firm. Dopasowanie strategii, odpowiednia strona internetowa, komunikacja z klientem, wartość dodana - co jeszcze warto dopracować, aby zbudować silną markę?  więcej
    19-04-2010, 00:43, Katarzyna Szczurek, IPO.pl,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)