branding

  • Wizerunek XXI wieku. 5 porad dotyczących budowy marki osobistej w social mediach

    Zbudowanie silnej marki osobistej, której podstawą są konkretne wartości, może znacząco pomóc w szukaniu nowej pracy lub w procesie pozyskiwania nowych klientów. Umiejętne komunikowanie tego, w czym jesteśmy najlepsi, aktywność podczas branżowych wydarzeń i szkoleń to jedne z podstawowych elementów podczas kreowania swojego wizerunku jako profesjonalisty w danej dziedzinie. Narzędziem, które dziś jest wręcz niezbędne, by trafić do właściwych odbiorców są social media. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, o czym trzeba pamiętać podczas działań z zakresu personal brandingu, prowadzonych na portalach społecznościowych.  więcej
    17-02-2020, 16:04, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Lenovo nie chce już IBM

    Chiński producent sprzętu komputerowego zamierza wcześniej niż oczekiwano zaprzestać korzystania ze znaku IBM. Właściciele firmy są zdania, że ich własna marka jest już wystarczająco silna, by móc działać na rynku samodzielnie.  więcej
    03-11-2007, 01:17, Rafał Spaleniak, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)