analityka internetowa

  • Studia z przyszłością, czyli Data Science i Big Data w Zarządzaniu


    ©istockphoto.com/RichVintage
    Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie we współpracy z Sages sp. z o.o. uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych. Data Science i Big Data w Zarządzaniu to unikatowa propozycja, która pozwoli nie tylko zdobyć umiejętności analizy danych w oparciu o zaawansowane metody Data Science, ale też rozwinąć umiejętności ich wykorzystywania w podejmowaniu skuteczniejszych decyzji.  więcej
    06-09-2017, 08:10, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • SemKRK #6 BIG - konferencja SEO/SEM z przytupem

    O wcześniejszych edycjach SemKRK informowaliśmy już kilkukrotnie, za każdym razem podkreślając jej barcampowy, sprzyjający networkingowi klimat. W czerwcu możemy spodziewać się edycji szczególnej, bo urządzonej z większym rozmachem.  więcej
    25-05-2017, 14:14, Patronat medialny, Kalendarium IT
  • E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż


    Tom Wang / Shutterstock.com
    Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz na rok.  więcej
    27-08-2015, 13:09, NEWSERIA, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 taktyk na maksymalizację współczynnika konwersji w sklepach internetowych


    © istockphoto.com
    Październik za pasem, powoli zbliża się połowa listopada, czyli ostatni dzwonek na poprawę kluczowych elementów w sklepie internetowym przed nadchodzącymi świętami.  więcej
    13-11-2010, 13:52, Paweł Ogonowski,
  • Wykorzystaj potencjał Google Analytics!

    Czy pamiętasz czasy, w których ruch na stronie mierzyło się przy pomocy liczników odwiedzin? Na szczęście dawno odeszły w niepamięć. Dzisiaj tłumaczy się je jako „How Idiots Track Success” – od angielskiego HITS, czyli wywołania strony. Dostępne obecnie (darmowe!) narzędzia pozwalają pokazać aktywność użytkowników Twojego serwisu przy pomocy ponad 40 metryk (nie tylko wejść na stronę)!  więcej
    26-10-2010, 15:30, Mariusz Michalczuk, Conversion,
  • Jak wykorzystać analitykę internetową i optymalizację konwersji?


    © istockphoto.com
    Analityka internetowa (ang. web analytics) w Polsce jest dziedziną ciągle nieodkrytą i podczas gdy na zachodzie jej efekty święcą triumfy, to w Polsce nadal pozostaje niedoceniona przez wielu e-marketerów. Każda organizacja powinna polegać na solidnych danych płynących prosto od konsumentów, bo tylko na ich podstawie możliwa jest rzetelna ocena działań marketingowych, a w dalszej kolejności ich optymalizacja (maksymalizacja ROI) w przyszłości. Wnioski płynące z analityki internetowej są fundamentem dla działań optymalizacyjnych, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów bez inwestowania kolejnych pieniędzy w reklamę.  więcej
    02-10-2010, 20:00, Mariusz Michalczuk, Conversion,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Luty 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829