Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ruch Poparcia Palikota

  • Tajemnica sukcesu Ruchu Palikota


    © TPopova at istockphoto.com
    Janusz Palikot, który wprowadził nowe ugrupowanie do Sejmu, w październiku występował w mediach częściej od Donalda Tuska - wynika z badania Scena Polityczna przeprowadzonego przez agencję PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Choć kampania Ruchu Palikota kosztowała najmniej ze wszystkich partii parlamentarnych i szacowana jest na 1-2 mln zł, to wartość artykułów, w jakich pojawiło się nazwisko jego lidera, przekroczyła 113 mln zł.  więcej
    15-11-2011, 20:30, komunikat prasowy, Media
  • Wybory 2011: Palikot jak... Obama?


    Facebook
    Największym zwycięzcą kampanii wyborczej na Facebooku jest Janusz Palikot. Od 4 sierpnia, gdy prezydent Bronisław Komorowski ogłosił termin wyborów, strona Ruchu Poparcia Palikota zyskała ponad 15 tys. potencjalnych wyborców - wynika z danych aplikacji catNapoleon.  więcej
    06-10-2011, 09:01, paku, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)