Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

CAWI

  • Badania CAWI - jak działają ankiety online i dlaczego są skuteczne?

    W dobie cyfryzacji coraz więcej organizacji, zarówno w sferze biznesu jak i nauki, zwraca się ku metodom umożliwiającym szybkie i skuteczne zbieranie danych. Jednym z najefektywniejszych narzędzi w tym zakresie są badania CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing), które zapewniają elastyczność, szeroki zasięg oraz oszczędność kosztów. Dzięki wykorzystaniu internetu, technika CAWI pozwala na gromadzenie danych od różnorodnych grup respondentów w bardzo krótkim czasie, co jest nieocenione w prowadzeniu działań marketingowych, analizie danych oraz ocenie lojalności klienta. W tym artykule przyjrzymy się, jak badania CAWI działają w praktyce i dlaczego zyskują na popularności w porównaniu z tradycyjnymi metodami zbierania opinii, takimi jak CATI czy F2F.  więcej
    21-10-2024, 19:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jeden ekran to za mało

    Multiscreening, czyli zjawisko jednoczesnego korzystania z kilku ekranów, staje się powszechne. Specjaliści z IRCenter pochylają się nad tym zagadnieniem w ramach raportu syndykatowego. Sprawdzili oni, jakiego procentu internautów ono dotyczy oraz z jakich urządzeń korzystają jednocześnie. Zbadali także cele tego typu działań.  więcej
    28-01-2019, 21:07, Nika, Lifestyle
  • Kto przygląda się składowi produktów?

    Jednym z widocznych przejawów trendów związanych ze zdrowym życiem jest czytanie etykiet produktów, które kupujemy. Kto przykłada dużą wagę do składu produktów, a kto się nim nie przejmuje? Odpowiedzi na to złożone pytanie znajdziemy w nowym raporcie.  więcej
    17-07-2018, 11:09, Nika, Lifestyle
  • Social Media. Trendy i zmiany w 2017 roku

    Intensywność korzystania z mediów społecznościowych rośnie. Liczba wypowiedzi użytkowników również wzrasta, nawet pomimo ograniczeń zastosowanych przez najpopularniejszą platformę social media.  więcej
    27-03-2018, 16:12, Nika, Pieniądze
  • NK powołuje własną markę badawczą - Research.NK


    © arsenik - istockphoto.com
    Rozwój zespołu badawczego doprowadził do powstania osobnej marki - Research.NK. Celem projektu jest m.in. dostarczanie informacji o opiniach, gustach i oczekiwaniach polskich konsumentów z pełnym zachowaniem norm anonimizowania i zabezpieczania przetwarzanych danych.  więcej
    07-02-2012, 09:09, paku, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)