Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Audience Targeting

  • Powstała Spółdzielnia Danych: platforma wymiany danych o użytkownikach od Netsprint

    Już ponad 18 mln internautów analizuje Spółdzielnia Danych - platforma, która zbiera dane o zachowaniach użytkowników z wielu serwisów internetowych, segmentuje je i udostępnia reklamodawcom. W efekcie przystąpienia do Spółdzielni wydawcy lepiej poznają swoich użytkowników i zwiększają przychody. Marketerzy zacierają ręce, bo to cenne dane do kampanii reklamowych.  więcej
    15-10-2014, 11:11, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Intencje zakupowe i demografia w Adkontekst

    Reklamodawcy sieci Adkontekst mogą już korzystać z nowych form targetowania przekazu reklamowego do konkretnych segmentów rynkowych - w oparciu o dane demograficzne i dane o intencjach zakupowych. Jest to możliwe dzięki współpracy Adkontekst m.in. z serwisem Goldenline oraz porównywarką cen Nokaut.  więcej
    17-09-2014, 21:48, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)