Komentarze:

  • ~Holden Caulfield

    "witryna z dobrą domeną zawsze wygra z tą gorzej skonstruowaną"
    a w następnym akapicie:
    "Posiadanie długiej lub trudnej do zapamiętania nazwy nie oznacza klęski [...] co w znacznym stopniu pomoże zrekompensować ten problem"

    21-02-2010, 11:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~DomenyDkKupienia.pl

    Można mieć swoje opinie na temat domen, ale zasad dobierania nazwy domeny obowiązują. Komuś może się podobać myślnik w domenie, czasami taka domena będzie wyglądała ładniej, ale nie zmienia to faktu, że część ruchu "ucieknie" na domenę bez myślnika.

    19-02-2010, 17:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Cardill
    m
    Użytkownik DI Cardill (922)
    [w odpowiedzi dla: markac]

    może i ładnie wygląda, ale wersja bez myślników jest łatwiejsza do powiedzenia.

    19-02-2010, 12:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~xyz

    A ja stwierdzę coś innego, domena może być dowolnej nazwy, wszystko opiera się o kasę za ile ja wypromujemy. Jeśli stworzymy produkt X i wpompujemy w niego miliony dolarów to każda domena będzie dobra.

    18-02-2010, 18:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Robert

    Artykuł co najmniej idiotyczny, kto to pisał, jakiś laik wychowany na Chipie?

    zwłaszcza 6 kluczowych zasad dobierania nazwy domeny - barwne dosyć

    2. Chwytliwa i zapadająca w pamięć nazwa.

    3. Łatwość wymówienia i zapisu (unikać zwłaszcza zagranicznych wyrazów o skomplikowanej pisowni, jak np. cappuccino).

    a google? trudno wymówić i nie wiadomo jak napisać. Ciekawe. Yahoo ? Też nie najłatwiejsze. A mimo to, są to dwie chyba najpopularniejsze strony.


    4. Jasne skojarzenie z konkretną marką i odniesienie do zawartości strony.


    tak, google coś o tym wie. Tak samo jak Amazon czy Allegro, ich nazwy mówią same przez siebie, co pod tymi adresami znajdziemy.

    Litości!

    Reszty nawet nie chce mi się komentować, totalny stek bzdur!

    18-02-2010, 15:48

    Odpowiedz
    odpowiedz