Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

gwarancje

  • Pechowa reklamacja PS4. Czy rękojmia jest lepsza od gwarancji?


    Rommel Canlas / Shutterstock
    Nasz Czytelnik zaniósł konsolę do reklamacji i potem długo jej nie widział. Jego historia wydaje się dobrym powodem, by wyjaśnić różnice miedzy rękojmią a gwarancją. Sprzedawca, do którego zgłosimy wadę sprzętu, nie zawsze załatwi sprawę tak jak byśmy chcieli.  więcej
    11-02-2016, 11:37, Marcin Maj, Porady
  • 99% napraw gwarancyjnych serwis Acer w Polsce wykonuje w terminie do 5 dni

    Dokonana wiosną 2015 roku zmiana lokalizacji serwisu wpłynęła na przyspieszenie napraw urządzeń.  więcej
    08-10-2015, 23:09, Komunikat firmy, Technologie
  • Uwaga na sprzęt dystrybuowany przez firmę Pentagram

    W biurze mamy skaner A3 firmy Plustek, jeden z droższych modeli na rynku. A właściwie już go nie mamy, bo został wysłany do naprawy i zaginął. Dystrybutor zakupionego sprzętu - firma Pentagram - poprosiła o wysłanie go do autoryzowanego serwisu, który - jak się potem okazało - nie współpracuje z firmą Pentagram! Od zgłoszenia minęły trzy miesiące. Skaner przepadł.  więcej
    06-05-2013, 20:25, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Uwaga na sprzęt elektroniczny w polskich sklepach


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    Do zakupów sprzętu komputerowego w internecie i salonach z elektroniką trzeba podchodzić ostrożnie. Towar kupiony przez sklep z pominięciem polskiej dystrybucji może pochodzić z innego regionu sprzedażowego, co skutkuje brakiem możliwości naprawy gwarancyjnej w autoryzowanym serwisie producenta. Oznacza to konieczność naprawy w sklepie, w którym sprzęt został kupiony, lub wysyłanie urządzenia za granicę. Sprzedawcy zazwyczaj ukrywają źródło pochodzenia towaru, a niektórzy posuwają się nawet do fałszowania kart gwarancyjnych.  więcej
    25-04-2012, 08:18, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Sprzedajesz? Poniesiesz odpowiedzialność za wady


    © istockphoto.com
    Przedsiębiorcy, którzy sprzedają produkty konsumentom, odpowiadają wobec nich za wady, które ujawnią się w ciągu dwóch lat od wydania towaru. Zasłanianie się brakiem gwarancji producenta czy też upłynięciem jej terminu jest bezskuteczne wobec reklamacji składanych na podstawie ustawy.  więcej
    22-12-2011, 09:43, Kancelaria Prawna Skarbiec, Pieniądze
  • Dodatkowe gwarancje nawet za połowę ceny


    Lenovo
    Ruszył sklep internetowy, który oferuje gwarancje przedłużone i rozszerzone. Ceny gwarancji w serwisie mają być do 50% niższe od cen ich zakupu w sieciach sprzedaży sprzętu elektronicznego.  więcej
    21-10-2011, 13:03, paku, Pieniądze
  • Sprzęt HP można oddać do naprawy w Vobis

    Od sierpnia w sieci salonów Vobis Digital na terenie całego kraju, można oddać sprzęt komputerowy HP do naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Obie firmy podpisały niedawno w tym celu specjalną umowę.  więcej
    02-08-2010, 14:01, mm, Pieniądze
  • Długie naprawy gwarancyjne - co można zrobić?


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    Jeśli nie możesz doczekać się naprawy gwarancyjnej, to nadal możesz próbować zwrócić towar sprzedawcy. Warto o tym pamiętać, bo jak dowiedział się Dziennik Internautów z listów od Czytelników, serwisy nierzadko długo przetrzymują sprzęt i nie zawsze zwracają go w dobrym stanie.  więcej
    03-12-2008, 11:28, Marcin Maj, Interwencje
  • Dożywotnia gwarancja na przenośną pamięć flash USB - I-Stick i820 o pojemności 2 GB i wymiarach 46.5 x 24 x 2.5mm to nowa oferta firmy FEN i PQI  więcej
    22-04-2008, 05:32, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • 54 miliony USD odszkodowania za zgubionego laptopa żąda Raelyn Campbell od firmy Best Buy, której to kobieta przekazała sprzęt do naprawy gwarancyjnej.  więcej
    13-02-2008, 14:27, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Porównywarka produktów od Federacji Konsumentów

    Federacja Konsumentów pracuje nad Infoteką - specyficzną porównywarką produktów. W przeciwieństwie do komercyjnych serwisów tego typu Infoteka ma porównywać nie ceny, a parametry techniczne produktów.  więcej
    26-09-2007, 14:45, Marcin Opolski, Lifestyle
  • Użytkownicy Windows XP SP1 na lodzie

    Osoby oraz firmy korzystające z systemu Windows XP z zainstalowanym pierwszym pakietem poprawek - SP1 i SP1a, od wtorku, 10 października 2006 r. nie mogą już oczekiwać do Microsoftu żadnego wsparcia technicznego, chyba że zainstalują Service Pack 2.  więcej
    12-10-2006, 10:20, Krzysztof Gontarek, Lifestyle
  • Panasonic Polska wprowadza e-GWARANCJĘ

    Firma Panasonic Polska poinformowała o wprowadzeniu nowego systemu gwarancyjnego, którego celem jest uproszczenie formalności związanych z realizacją procedur reklamacyjnych.  więcej
    20-09-2006, 18:01, kg, Lifestyle
  • Kupujesz na aukcjach? Uważaj na gwarancję!

    Szukając okazyjnych cen telefonów bądź części komputerowych często trafia się na aukcje internetowe. Jeśli istotna jest przy tym niezawodność sprzętu powinno się zwracać uwagę na gwarancję. Ofert, w których takową uwzględniono jest sporo. Czy na pewno?  więcej
    03-08-2006, 12:06, Marcin Opolski, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)