Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sprzęt HP można oddać do naprawy w Vobis

02-08-2010, 14:01

Od sierpnia w sieci salonów Vobis Digital na terenie całego kraju, można oddać sprzęt komputerowy HP do naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Obie firmy podpisały niedawno w tym celu specjalną umowę.

robot sprzątający

reklama


Vobis zyskał status HPSP (Home Product Service Partner), który daje specjalne uprawnienia handlowym partnerom HP. Do tej pory Vobis był jedynie pośrednikiem pomiędzy swoimi klientami a polskimi punktami serwisowymi HP. Od teraz będzie samodzielnie realizował kompleksową obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną. Oczywiście to rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich posiadaczy sprzętu HP, a nie tylko tego, zakupionego w salonach Vobis Digital.

>>> Czytaj: Długie naprawy gwarancyjne - co można zrobić?

Umowa dotyczy następujących grup popularnych urządzeń konsumenckich:

  • komputery z serii Pavilion,
  • notebooki z serii Pavilion i Presario,
  • monitory oraz wszelkie dedykowane akcesoria do komputerów i notebooków.

Klienci będą mogli skorzystać z dostępności fizycznej serwisu (wszystkie filie Vobis) oraz kontaktu fizycznego z osobą, która zidentyfikuje problem, a w części przypadków rozwiąże go na miejscu w sklepie.

Korzystając z serwisu w sklepie (w przeciwieństwie do rozwiązania door to door), klient nie ma problemu z zapakowaniem urządzenia i jego właściwym zabezpieczeniem. Vobis ma bezpośredni wpływ na sposób i czas działania serwisu. Współpraca w ramach umowy HPSP powinna dawać firmie szybki dostęp do części zamiennych.

>>> Czytaj: Produkty Apple także w sklepach Vobis


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *