Od sierpnia w sieci salonów Vobis Digital na terenie całego kraju, można oddać sprzęt komputerowy HP do naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Obie firmy podpisały niedawno w tym celu specjalną umowę.
reklama
Vobis zyskał status HPSP (Home Product Service Partner), który daje specjalne uprawnienia handlowym partnerom HP. Do tej pory Vobis był jedynie pośrednikiem pomiędzy swoimi klientami a polskimi punktami serwisowymi HP. Od teraz będzie samodzielnie realizował kompleksową obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną. Oczywiście to rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich posiadaczy sprzętu HP, a nie tylko tego, zakupionego w salonach Vobis Digital.
Umowa dotyczy następujących grup popularnych urządzeń konsumenckich:
Klienci będą mogli skorzystać z dostępności fizycznej serwisu (wszystkie filie Vobis) oraz kontaktu fizycznego z osobą, która zidentyfikuje problem, a w części przypadków rozwiąże go na miejscu w sklepie.
Korzystając z serwisu w sklepie (w przeciwieństwie do rozwiązania door to door), klient nie ma problemu z zapakowaniem urządzenia i jego właściwym zabezpieczeniem. Vobis ma bezpośredni wpływ na sposób i czas działania serwisu. Współpraca w ramach umowy HPSP powinna dawać firmie szybki dostęp do części zamiennych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|