Sprzęt HP można oddać do naprawy w Vobis

02-08-2010, 14:01

Od sierpnia w sieci salonów Vobis Digital na terenie całego kraju, można oddać sprzęt komputerowy HP do naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Obie firmy podpisały niedawno w tym celu specjalną umowę.

Vobis zyskał status HPSP (Home Product Service Partner), który daje specjalne uprawnienia handlowym partnerom HP. Do tej pory Vobis był jedynie pośrednikiem pomiędzy swoimi klientami a polskimi punktami serwisowymi HP. Od teraz będzie samodzielnie realizował kompleksową obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną. Oczywiście to rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich posiadaczy sprzętu HP, a nie tylko tego, zakupionego w salonach Vobis Digital.

>>> Czytaj: Długie naprawy gwarancyjne - co można zrobić?

Umowa dotyczy następujących grup popularnych urządzeń konsumenckich:

  • komputery z serii Pavilion,
  • notebooki z serii Pavilion i Presario,
  • monitory oraz wszelkie dedykowane akcesoria do komputerów i notebooków.

Klienci będą mogli skorzystać z dostępności fizycznej serwisu (wszystkie filie Vobis) oraz kontaktu fizycznego z osobą, która zidentyfikuje problem, a w części przypadków rozwiąże go na miejscu w sklepie.

Korzystając z serwisu w sklepie (w przeciwieństwie do rozwiązania door to door), klient nie ma problemu z zapakowaniem urządzenia i jego właściwym zabezpieczeniem. Vobis ma bezpośredni wpływ na sposób i czas działania serwisu. Współpraca w ramach umowy HPSP powinna dawać firmie szybki dostęp do części zamiennych.

>>> Czytaj: Produkty Apple także w sklepach Vobis


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag Vobistag sprzęttag serwistag hptag Hewlett-Packardtag gwarancje
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930