Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Pengos

    Kary nakładane na nieuczciwych organizatorów loterii są żałośnie śmieszne. Powinny wynosić 150% wartości PRZYCHODU z całej loterii, by dać nauczkę lub wręcz doprowadzić do upadku nieuczciwych firm. Takie symboliczne kary tylko stanowią zachętę by dalej oszukiwać klientów...

    08-04-2012, 06:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Raf

    Jak ten kosz trafi w ręce kogoś kto lubi pojeśc słodycze to jego zawartość szybko zniknie :) po takiej dawce to już tylko kilka tygodni odczekać i dentysta. I biznes się kręci. ;)

    04-04-2012, 10:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~leon

    " spółka podjęła starania o polubowne załatwienie sporu"

    ROFTL. Kosz słodyczy zamiast nagrody?
    Pozwolę sobie przypomniec wyrok Sądu Rejonowego w Warszawie (Warszawa-Śródmieście) z dnia 3 listopada 2011r. sygn. akt VI C 143/11.
    Sąd I instancji zasądził na rzecz w/w konsumenta kwotę 60 000 zł + zwrot kosztów procesowych od organizatora InternetQ Poland Sp. z o.o.

    03-04-2012, 17:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)