Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • anfinuo
    m
    Użytkownik DI anfinuo (1512)

    Ale jaja, niemożliwe.

    14-02-2012, 15:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~A. Lemański

    gdzie źródło? gdzie nazwa uczelni? gdzie nazwiska uczonych?

    Panowie, co to za dziennikarzenie?

    11-02-2012, 11:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • OkropNick
    m
    Użytkownik DI OkropNick (952)
    [w odpowiedzi dla: ~Henry]

    Nic dodać nic ująć. Serio aż tyle reklam jest po zapłaceniu za bilet? Pytam, bo ostatnio w kinie byłem 15 lat temu, wtedy nie było reklam. Ku$#a... 25 minut? To nawet na Polsacie tyle nie ma :D

    11-02-2012, 09:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany
    [w odpowiedzi dla: ~ravenpl]

    Nawet i 40 minut...

    11-02-2012, 01:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry
    [w odpowiedzi dla: ~ravenpl]

    Otoz to. Do kina nie chodze od dziecka, bo:
    1. nie lubie tlumow
    2. nie lubie tlumow jedzacych
    3. nie lubie tlumow pijacych
    4. nie lubie reklam

    Gdybym jednak poszedl i musialbym ogladac 25 minut reklam, to bylby to pierwszy i ostatni raz w kinie. Nie rozumiem jak ludzie moga sie godzic na tak razace naruszenie ich swobod, wolnosci, spokoju, ciszy ...
    Placisz - dostajesz film. Moge zrozumiec reklamy w bezplatnych uslugach pokroju Google, Facebook, ale w kinie, w ktorym placi sie za bilet? Ludzie godza sie na zdecydowanie ZBYT DUZO. Dobrowolnie, Wiec dobrowolnie cierpia.

    10-02-2012, 19:59

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)