To co robi Play jest żenujące, jestem jeszcze ich klientem, ale nie zagrzeję tu zbyt długo. Obsługa w OK, to największa porażka roku, ich rzecznik jest bezczelny - raz pisze że nie ingerują, a za chwile wychodzi reklama. Tak samo akcja ze ściąganiem simlocków - dali komunikat do salonów, że można ściągać, po czym przyjeli modemy i za dwa dni dali sprostowanie, że trzeba zapłacić 500 zł. Żal, UOKIK - gdzie jesteś. Dlaczego MTR do Playa jest tak wysoki, a pozostali nowi gracze, jak np. GaduAIR mają normalne ?
bo gaduair to mnvo a nie "zwykły" operator, po za tym jakbyś był w playu to by cie nieinteresowało ile inni płacą do ciebie, widać orage'o manie, która ma najdrożej do play
Widisz problem jest taki, ze wiekszosc klientow play to krotkowzroczni malkontenci, egoisci. Wszystko to spowododwane jest tym, ze play rozdawal telefonu za darmo stad przyssaly sie rozne gady i inne plazy, malkontenci ktorym nikt nigdy nie dogodzi. Kampania marketingowa, czy jak kto woli informacyjna to od poczatku dokladnie zaplanowana strategia do ktorej zaliczaja sie rowniez wpisy na blogu. Przegladajac siec w zwiazku z powyzszym tematem, zauywazylem ze malo ktory uzytkownik jest z sieci plusa, wypowiadaja sie uzytkownicy play i innych sieci, do ktorych ta kampania jest skierowana. Dodam, jeszcze ze ogolny odbior jest bardzo pozytywny.
alo ktory uzytkownik jest z sieci plusa, wypowiadaja sie uzytkownicy play i innych sieci, do ktorych ta kampania nie jest skierowana.
"Wszystko to spowododwane jest tym, ze play rozdawal telefonu za darmo"
Inni operatorzy również mogliby rozdawać telefony. Ale oni wolą oferować totalne dno technologiczne i rozmowy za 70gr...
@AntyPlay
"Dlaczego MTR do Playa jest tak wysoki"
Dlatego, że pozwalają na to przepisy. Jeśli będąc przedsiębiorcą nie dążysz do maksymalizowania zysków to zaczynasz liczyć straty.
W kwestii informacyjnej, już niedługo połączenia do play ( i nie zapominajmy, że cyfrowy polsat też jest droższy) będą kosztowały tyle samo.
"dali komunikat do salonów, że można ściągać,"
No mi za darmo ściągnęli, i to z dwóch telefonów.
Witam
powiem wam cos o Play'u (P4) wzielem sobie u nich telefon na abonament fajny telefon tanie rozmowy jak reklamowali itp itd. jakos tak kolorowo nie bylo... po 3 - 4 miesiacach zrezygnowalem, kupilem karte startowa orange a za play'a placilem tylko abonament miesiecznie 30zl jakos tak wyszlo ze w pazdzierniku zawieruszyl mi sie druk do zaplaty no i zapomnialem zaplacic, przychodzily nastepne i placilem i tak do lutego kiedy przyszlo mi pismo dnia 8 lutego a na pismie pisalo ze Play wymowil mi umowe bo rachunek nie zaplacony i mam zaplacic do 9 lutego 1.200zl :) no nic poszlem do salonu do nich i wyjasnilem zaplacilem zalegly abonament z pazdziernika i wszystko mialo byc cacy no ale nic przyszlo mi nastepne pismo ze mam zaplacic 1.160zl ;) do 10 marca no to juz dalem se spokoj czekalem az przyjdzie nastepne ze odezwie sie jakas firma windykacyjna zeby sobie na raty to rozlozyc no i przyszlo pismo z firmy windykacyjnej 20 maja a na pismie prosze wplacic na numer konta jakis tam kwote 1.160.14zl do dnia 20 maja ;) nigdy wiecej doczynienia z siecia Play.
no michał, jak sie nie umie płaci własnych rachunków to takie są efekty. chyba nie wina Play, że przegapiłeś fakturę....
no tak ale zrozum przeciez nie jestemy maszynami jestesmy ludzmi kazdemu moze sie zdazyc chyba nie ? ale jak nie zaplacisz rachunku z jakiegos miesiaca to raczej powinni odrazu o tym powiadomic prawda ? jakies pismo czy telefon, a po za tym jak poszlem do salonu to rozmawialem z kims z gory i powiedziala mi ta osoba zebym zaplacil ten zalegly rachunek i wyslal pismo do warszawy o co chodzi i ze mam zalaczyc ksero dowodu wplaty i powiedziala mi ta osoba ze to powinno wyjasnic wszystko i ze bedzie dobrze no ale tak nie bylo, to po co gadaja takie rzeczy a jeszcze do tego przychodzi ci pismo 20 dnia miesiaca i ze masz zaplacic 1.160.14zl do wlasnie tego 20 dzownisz do nich i mowisz ze przyszlo ci to wlasnie tego dnia a facet w sluchawce mowi " to co wplaci Pan dzis te pieniadze" godzina 19 byla no jasne ze wplace wlasnie ide do wc i wychodza mi pieniadze. no prosze to troche jest nie sprawiedliwe
PLAYOWSKIE CWANIAKI. dzisiaj miałem okazje pogrążyć posiadacza play. dr na uczelni robił niezapowiedziane konsultacje i poprawkę koła i zadzwoniłem do wszystkich (po 29 groszy) a do Kubusia (75 groszy) NIE - to się zdziwi jak pójdzie za tydzień. i nie chodzi mi o to jaki to ja jestem zły tylko o to jaki Kuba chce być cwany - on po cwaniacku chciał dzwonić do wszystkich za parę groszy - a ja muszę dopłacać do jego sieci? NIE!
hehehe... maksymalizowanie zysków - tak. we Wrocławiu jak były te największe powodzie tacy BYZNESMENY sprzedawali chleb po 20zł a pół litra po 100zł. faktycznie jak nie ma innej opcji trzeba jeść chleb po 20zł, jak komuś woda prawie wszystko zabierze można napić się za 100zł, jak trzeba do kogoś zadzwonić to można to zrobić za 5 razy więcej pieniędzy. jak sytuacja do czegoś zmusza... to jest mniej więcej logika PLAY - muszą albo chcą zadzwonić to zadzwonią. chcą jeść to będą jeść chleb po 20 zł...
Dziwne, że nikt na Plusa nie psioczy. Generalnie byłem w tej sieci jakieś 6 lat (abonament) i ani razu nie zaproponowali mi korzystnej oferty przy przedłużaniu umowy. W zasadzie to korzystałem z tej sieci wyłącznie dla tego, że w rodzinie prawie wszyscy mieli Plusa. Teraz przeniosłem się do Ery i muszę powiedzieć, że jest o niebo lepiej. Jak widzę reklamy Plusa i ich genialne oferty to śmiać mi się chce =D. Nie dziwię się, że klienci chcą odchodzić.
"ale jak nie zaplacisz rachunku z jakiegos miesiaca to raczej powinni odrazu o tym powiadomic prawda ?"
Nie to, żebym bronił Play'a, ale ile to razy musiałem wykłócać się z Ideą, potem Orange o źle wystawioną fakturę, brak aktywowanych usług...
Plus? Ile razy to już dostałem fakturę za zerwanie umowy przed czasem (raz było to 2 dni), bo komuś się nie chciało przeczytać wypowiedzenia i wprowadził datę zakończenia umowy zgodną z pismem, a nie dyspozycją w niej zawartej.
Tak jak Ty - każdy może się pomylić. Skoro wiedziałeś, że nie zapłaciłeś FV, to trzeba było szybciej się zgłosić do operatora a nie czekać na wezwanie.
Jak ktoś musi się napić wódy za 100zł, to już ma duży problem...
Nasze prawo jest tak zrobione, że nowy operator ma prawo, przez pewien czas stosować wyższe stawki.
Gdyby nie to, raczej ciężko by było konkurować z gigantami, którzy są na rynku od 10 lat, prawda?