Pamiętaj, że Play ma swój zasięg w miastach a poza tym działa na sieci Plusa.
Jedyne co mi się nie podoba, to brak netu poza ich siecią (potrzebuję do nawigacji), ale i to muszę sprawdzić.
Ponoć net w Play działa wyłącznie w zasięgu 3G i wymaga takiego telefonu a ostatnio łączyłem się po EDGE...
Ja już trochę popsioczyłem na Plusa, a dodam jeszcze trochę.
Po trzech latach w plusie, chciałem przedłużyć na kolejny rok, bez telefonu. Za 30 zł, dostałem 70min do wszystkich sieci i koniec, nic więcej.
W play zaproponowali mi za tą szamą cenę 170 min do wszystkich + 2000 w ramach sieci.
Według mnie możliwość zerwania umowy przy każdej niezapowiedzianej zmianie jest lepsza niż to co planują. Niby dlaczego wmawia się klientom, że dana zmiana jest dla niego korzystna? To czy jest korzystna dla niego czy nie, powinno podlegać tylko ocenie klienta, a ten może mieć różne powody, żeby ją oceniać tak, a nie inaczej...
Wydaje mi się, że korzystność będzie oceniana przez np. uokik lub uke, lub jeśli będzie "oczywista"[np. prosta zmiana stawki]
A co do psioczenia na play że ma wyższe ceny... eh:/ prawda taka, że mtr do playa nie jest aż tak wyższy, jedynie operatorzy tak strasznie podbijają stawkę... np. orange - do wielkiej trójki 29gr, do play - 75, ktoś wierzy że do play mtr jest o 35gr wyższy? po prostu, starają się wyeliminować nowego gracza...
Aha... A wprowadzenie opłaty za połączenie z automatem z BOK (1PLN), za rachunek papierowy (5PLN) czy podwojenie kosztu połączenia z konsultantem to jak rozumiem "korzystne zmiany" tak? Bo jeśli nie to co za różnica czy wprowadzą te zmiany teraz czy już po wprowadzeniu tej ustawy? A może takie "drobne zmiany regulaminu" są z założenia "korzystne"?
zadzwoniłem do wszystkich (po 29 groszy) a do Kubusia (75 groszy) NIE - to się zdziwi jak pójdzie za tydzień
Ja bym wysłał SMSa z darmowej bramki, ale widocznie ty uwielbiasz przepłacać.
a ja muszę dopłacać do jego sieci? NIE!
Mamusia ci każe zostawać przy obecnej sieci?
a ja sądzę że wszyscy powinni dziękować PLAY, obojętnie w jakiej sieci są, ANTYPLAY też. bo dzięki tej sieci każdy klient korzysta. spojrzcie wstecz, na rynku nie działo się NIC tylko śmieszne pseudo promocje , 0 konkurencji o CENĘ. dopiero jak wszedł play na rynku zaczęło być gorąco i korzystnie dla klientów, zaczęła się wreszcie jako taka konkurencja.
W UK nikt się nie liczy z gadaniem, tam jest prawdziwa konkurencja i sieci prześcigają się w pomysłach, udogodnieniach itd.
widze wyrażnie że PLAY czerpie inspiracje z zachodu, przecież 5000smsów tylko za doładowanie, do tego 0.29gr , 180 ważności LUDZIE CO WY WIĘCEJ CHCECIE , który ma podobne warunki ???
ja sznuje swoją pracę i każdą moją złotówkę :D i nie będę jej wyrzucał operatorom do kieszeni
"Trudno nie odnieść też wrażenia, że pozostali operatorzy grali na czas nie podejmując współpracy z UOKiK oraz nie modyfikując swoich regulaminów, jednocześnie mając świadomość o planowanych zmianach w prawie."
Co jest mocno zastanawiające, ponieważ to w Polkomtelu skarb państwa ma większość udziałów, zatem firmy niepaństwowe (a przynajmniej niepolskie) wiedziałyby o zmianach w prawie a firma państwowa nie?
Zgadzam się z marx! Wszyscy cwani i głośno krzyczą jakby pozjadali rozum (co jest możliwe). Pretensje można mieć tylko do trójcy, dlaczego tak późno obniżyli połączenia? Dlaczego jeszcze nie poobniżali w abonamentach tylko wydzwaniają po klientach namawiając na kolejne 2 lata po starych cenach? To dzięki Heyah otrzymaliśmy naliczanie sekundowe (przeszedłem wtedy z abonamentu na kartę, bo się dużo bardziej opłacało wydając te same kwoty), to dzięki Play mamy u innych połączenia po 29gr! Dlaczego Orange, Plus, Era nie wprowadziła jako pierwszy 29gr? Bo ma nas gdzieś. Tylko dzięki konkurencji ta zmiana była możliwa. Nigdy o tym nie zapominajcie wykrzykując często bzdury i marudząc jak małe dziecko. Czekam na dalszy ruch Play, od 1 lipca połączenia hurtowe między operatorami spadają znowu.
Ale co jest takiego złego w tym, że operator X informuje jak LEGALNIE zerwać umowę z operatorem Y, który zmienił regulamin. Zerwanie umowy z operatorem zmieniającym regulamin jest w świetle przepisów legalne, a o takim prawie konsumenta może go informować każdy, w tym operator telefonii komórkowej. Ja nie mam nic do zarzucenia operatorowi PLAY, choć wcale nie jestem fanem ani nawet entuzjastą tej sieci.
Trzeba się było nie bić o możliwość migracji numerów to by nie było problemu. Każda sieć dalej by miała swój numer i po sprawie.
Trzeba się było nie bić o abonamenty kwotowe zamiast minutowych.
Problem nie dotyczy tylko Play, ale wszystkich sieci. Masz darmowe w Erze, dzwonisz do kolesia 608... a on ma w Orange. I zamiast gadać 30min za free, (bo w sieci masz za darmo), płacisz 18żł (0.30x60)
Zamiast sygnału oczekiwania operator powinien informować o koszcie połączenia. :D
"Dzwonisz do cwaniaka z Play, minuta za 80gr, a przecież w naszej sieci masz 29gr. Namów go do zmiany operatora, namów - będziesz miał taniej..." :D