Moim zdaniem wszyscy operatorzy powinni zmienić regulaminy jednocześnie! I wszyscy abonenci, którzy są niezadowoleni mogliby rozwiązać umowy, bez względu na sieć. Efektem było by przemieszanie się abonentów w sieci do sieci. W sumie liczba klientów nie zmieniła by się i wszyscy będą zadowoleni. A UKE polecam zająć się lasem wież telekomunikacyjnych, które pięknie psują nasz wspaniały kraj. Kolejny przykład, że operatorzy nie mogą się dogadać i muszą stawiać 3 wieże w odległości 100m obok siebie zamiast powiesić wszystko na jednej. A jeśli nie mogą to niech UKE w końcu na nich to wymusi!
"Super sprawa :) tak powinno być, jeśli mamy prawo do zerwania umowy, to powinniśmy o tym wiedzieć, wszystko jedno czy od Play czy od kogoś innego..."
Każdy abonent Plusa dostał z ostatnim rachunkiem taką informację.
Żeby dostać lepszą ofertę z Plusa trzeba ich trochę nastraszyć że się odejdzie i od razu dzwoni dział utrzymania klienta z ofertą. Niestety taki plus... ale się nie przeniosę.
No to miałeś szczęście.
Mnie w momencie składania rezygnacji nawet nie zapytali o przyczynę. Nikt tez niczego nie proponował.
to jest lekka przesada co robi play, namawianie nie bezpośrednie do zrywania umów z innym opkiem to nie fair zwyczajnie. Ci co mają w plusie wiedzą ze mogą zerwać umowę, sam mam kolegęktóry zrezygnował i przeszedł z nowym telefonem do Orange na ofertę bez słuchawki. Zgodzę się że wolałbym przepłacać niż być w firmie która stosuje takie nieczyste zagrania.
Michal Witam
powiem wam cos o Play'u (P4) wzielem sobie u nich telefon na abonament fajny telefon tanie rozmowy jak reklamowali itp itd. jakos tak kolorowo nie bylo... po 3 - 4 miesiacach zrezygnowalem, kupilem karte startowa orange a za play'a placilem tylko abonament miesiecznie 30zl jakos tak wyszlo ze w pazdzierniku zawieruszyl mi sie druk do zaplaty no i zapomnialem zaplacic, przychodzily nastepne i placilem i tak do lutego kiedy przyszlo mi pismo dnia 8 lutego a na pismie pisalo ze Play wymowil mi umowe bo rachunek nie zaplacony i mam zaplacic do 9 lutego 1.200zl :) no nic poszlem do salonu do nich i wyjasnilem zaplacilem zalegly abonament z pazdziernika i wszystko mialo byc cacy no ale nic przyszlo mi nastepne pismo ze mam zaplacic 1.160zl ;) do 10 marca no to juz dalem se spokoj czekalem az przyjdzie nastepne ze odezwie sie jakas firma windykacyjna zeby sobie na raty to rozlozyc no i przyszlo pismo z firmy windykacyjnej 20 maja a na pismie prosze wplacic na numer konta jakis tam kwote 1.160.14zl do dnia 20 maja ;) nigdy wiecej doczynienia z siecia Play.
KOLEŻ NAUCZ SIĘ PISAĆ PO POLSKU...kwiaty pachły wiater wiał...ona mnie odepchła...żenada
od kiedy mozna z plusem rozwiązać umowe??? i jeszcze raz: czy to też dotyczy iplusa(net)???
od kiedy mozna z plusem rozwiązać umowe??? i jeszcze raz: czy to też dotyczy iplusa(net)???
przed chwilą
odpowiedz
Ja miałam umowę do 26 marca w Play i do tej daty nie potrafili i przedstawić oferty przedłużniowej. Raz mówili ze rachunek mam nie zapłacony (wystawiona 17 marca a ja dzwoniłam 18 marca a termin płatności 26 marca). To innym razem że nie mam podanego nr seryjnego dowodu osobistego. W końcu sie wściekłam i skorzystałam z Plusa - mam teraz o wiele lepszą ofertę za tą samą cene i jeszcze tego nie wykorzystuje dodatkowo dostałam 100zł do wykorzystania do października i dodatkowo 100 minut w sieci. Najdziwniejsze jest to że umowa w Play mi się skończyła 1 maja (dostałam pismo porzegnalne) a jak włożę kartę to telefon działa a na stary numer play można się jeszcze dodzwonić (włacza się poczta ale działa). TAKA JEST FIRMA PLAY (P4). Ludzie uciekajcie - nie warto.
Bardzo dobrze, że Play o tym poinformował. Jak ktoś woli płacić drożej tylko dlatego, ze Play z taką akcją wyskoczyło to proszę bardzo. Plus nie oferuje nic ciekawego. Jestem z nimi już ponad 6 lat i prawie nigdy nie dostałem lepszej oferty, nawet tańszego telefonu. Teraz jeśli mam taką możliwość to zerwę z nimi umowę i wybiorę lepszą sieć. Brawo dla Play to co zrobił Plus z tym regulaminem to przesada, dlatego teraz za to słono zapłacą. Dziś w ich salonie było kolejka i podobno wszyscy pytali o to zerwanie umowy hahah.
"...Należy zauważyć, że taką sytuację można by uznać za bezczelność." Bezczelność ?? Autor tego artykułu chyba nie widział co zostało zmienione pod przykrywką wspaniałomyślnej ugody z UOKiK-iem. Chociażby ceny połączeń do biura obsługi klienta. Tak naprawdę to Polkomtel na tej zmianie zarobi i to dużo więcej niż straci. Odsyłam do treści zmiany regulaminu.