Serwis hp to nieporozumienie, czekam ponad miesiąc na swojego lapka którego wysłano na Węgry.Nikt z serwisu nie pofatygował się,żeby poinformować mnie co się zepsuło. Po dwóch tyg. zadzwoniłam i okazało się że czekają na płytę główną. miała być 16 lutego. 18 lutego kiedy zadzwoniłam - jeszcze trzeba wymienić twardy dysk.
Najlepsze jest to że kupiłam go na początku stycznia, czyli jak poszedł do naprawy miał 2 tygodnie. Aż się boję jak wróci z tej naprawy ile części będzie podmienionych.
NIE POLECAM NIKOMU HP MINI 210
Bzdury i jeszcze raz bzdury.
Dla mnie serwis HP - skandaliczna obsluga.
Laptop kupiony w Polsce i oddany do serwisu ANOVO. Ponad miesiac czekania. Zawsze ten sam powod oczekiwania - czesci zamowione ale jeszcze nie dostarły. Po miesiacu czasu nagle kurier przywiozł laptopa co było dla mnie wielkim zdziwieniem ( zadnej informacji wczesniejszej z serwisu ).
Po sprawdzeniu przesyłki stwierdzilem ze laptop został nie naprawiony i odesłany do mnie tylko chyba aby zyskac na czasie. ( kolejne 14 dni naprawy :-) ) Wysłałem laptopa ponownie ........ otrzymalem go jednak nie jestem zadowolony z naprawy ( lekko porysowany laptop )
SERWIS HP trzeba czytać SZROCIARNIA!!! Niestety. Oddałem do serwisu bo przestał działać lewy głośniczek. Wymienili pł. główną i lapek fakt - wrócił po tygodniu od zabrania... tyle, że z nową usterką - doładowywał baterię co 7 minut. Po otworzeniu klapki od ramu zauważyłem ślady lutowania. Mimo że UOKiK zabronił takich praktyk, to HP nadal to robi: wymienia uszkodzone na naprawiane a nie nowe. Jedna z konsultantek poleciła mi KOLEJNE odesłanie lapka na naprawę bo jak określiła "może tym razem się uda" - prawie jak lotto:) Kolejny konsultant na usterkę doładowywania polecił mi wyjąć baterię kiedy używam go na zasilaczu, a gdy spytałem co poleci mi w przypadku zaniku napiecia to jakoś dziwnie zamilkł...
Niestety, serwis HP można określić tylko dwoma słowami: TOTALNA PORAŻKA!
Oni nic nie zrobią, bo jak się zakupiło komputer to mają ludzi gdzieś. A te bajdy, które on wygaduje, że tak długo trwa a naprawa, gdyż komputer nie był wprowadzony na polski rynek, to co powie, takim jak ja, czekającym tyle samo na części do komputera z polskiego rynku? To jest śmiech na sali i żenada jednocześnie, że taka firma jest w stanie poprawnie funkcjonować.