Ale jestes burak gosciu, ja jestem kurierem GLS i nigdy nie bylo na mnie skarg, zostawianie u sasiadow jest tylko dobra wola kuriera bo jak nie odbierasz telefonu i cie nie ma w domu to nikt paczki nie zostawi bo za nia odpowiada, zostawiamy tylko jak sie z kims umowimy telefonicznie i ktos wyrazi zgode, i zazwyczaj dziekuje za to strasznie bo nie musi czekac na ponowne doreczenie, a najgorsze jest kretynizm ludzki gdy na paczce dopisuja numer domowy, absurd, jak kogos nie ma w domu to po co numer domowy, nie macie pojecia jaka ta praca jest ciezka i troche szacunku sie nalezy, przerzuc 3 tony dziennie zrob 300 km autem, to sie posrasz jagodami
Również nie polecam GLS. Opisują same swoje zalety :"Dla nas, jako firmy usługowej, kluczowym elementem sukcesu są nasi pracownicy. Jakość naszych usług oraz obsługa klienta zależy od tego, jak reprezentują nas pracownicy oraz kurierzy GLS przed naszymi klientami." Według mnie firma nie czyni usługi,a ŁASKĘ. Doręczanie tylko do godz 15.00- nie można wynegocjować nawet 5 min, brak wcześniejszej informacji od kuriera. Klient ma być zadowolony? KURIER NASZ PAN!
Jeśli sobie nie życzysz to siedz w domu i czekaj na paczkę a jeśli nie możesz ty to poproś kogoś innego aby czekał na paczkę a jeśli i tego nie możesz uczynić po prostu zadzwoń do GLS przeadresuj paczkę lub umów inny termin dostarczenia. Bardzo duży wachlarz możliwości ;)
To slabo pan pracuje, jak nie ma kogos w domu, to telefon - nie odbiera - paczka w auto i tyle. Taka sama praca, tyle samo czasu. Jakos firmy moga magazynowac 2 tyg jesli chodzi o reklamacje ale juz jak sie nie odbierze paczki to nie? buahahaha, placic za kupe...