Ten EKOTEL, to jedna wielka kpina!!!
To firma z ŁAPANKI, kiedyś uwieżyłem w te ich reklamowe zachenty a potem czekałem około TRZECH miesięcy na sygnał Internetowy. Nie dostarczona usługa a o pieniadze sie upominali grożąc przeróżnymi konsekwencjami, mówiąc że faktóre trzeba zapłacić a potem reklamować problem. Faktory zapłaciłem a oni worole na reklamacje nie reagują!!! Ta sprawa to nie wszystko!
Gdy zostaniesz klientem Ekotelu to przekonasz sie o beszczelnosci wiekszosci pracownikow tej firmy obsługujacych klienta a pan Artur P. jest mistrzowskim tego przykładem. Masz nerwy ze stali i chcesz być traktowany jak FRAJER, to zostań klientem Ekotelu.
Zgadza się. Nie otrzymanie faktury nie zwalnia od uregulowania należności. Firma telekomunikacyjna ma obowiazek WYSTAWIĆ klientowi fakturę i to robi. Fakt, czy klient taką fakturę otrzyma, czy nie (bo np. pies zjadł na poczcie :D) nie jest istotny. Faktura wystawiona została - musi być opłacona. Tak jest wszędzie, nie tylko w ekotel i nie tylko w telefonii stacjonarnej. Kwotę faktury zawsze można poznać dzwoniąc do operatora, bądź na internetowym panelu, jeżeli operator taki udostępnia.