Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

wydatki na reklamę

  • Ponad pół miliona złotych wydało MEN na... filmy o przyszłości (sic!) - akt.


    MEN
    Rząd PiS odziedziczył jedną złą cechę po rządzie PO. Pieniądze podatników nadal są przepalane na absolutnie zbędne "materiały informacyjno-edukacyjne". Kampania informacyjna "Dobra Szkoła" jest tego idealnym przykładem.  więcej
    23-03-2017, 07:21, Marcin Maj, Pieniądze
  • Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych

    W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. (164 mln zł) przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.  więcej
    16-02-2012, 07:38, paku, Media
  • Kryzys ominął reklamę internetową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Kryzys finansowy, jak na razie, w znaczący sposób nie dotyka branży internetowej. Wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak wydatki na reklamę produktową - wynika z badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC.  więcej
    04-12-2011, 10:11, paku, Pieniądze
  • Gemius: przybyło 16 mln internautów w Europie Środkowo-Wschodniej


    laffy4k's
    Od czerwca 2010 od czerwca 2011 do grona europejskich internautów dołączyło około 16 mln osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po sieci przynajmniej raz w miesiącu – wynika z badania gemiusAudience.  więcej
    25-10-2011, 21:49, paku, Pieniądze
  • IAB: reklama w internecie wyprzedziła prasową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Zeszłoroczne wydatki na reklamę w sieci przekroczyły 26 mld dolarów i były wyższe od osiągniętych w roku poprzednim o blisko 15 proc. Jednocześnie internetowi udało się wyprzedzić prasę, w której umieszczono reklamy warte 22,8 mld USD.  więcej
    14-04-2011, 21:52, Michał Chudziński, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)