Selectivv

  • Smart podejście do transportu coraz popularniejsze


    Denis Rozhnovsky / Shutterstock
    E-hulajnogi i carsharing zyskują na popularności, zmieniając nasz sposób poruszania się po mieście. Notujemy szybki wzrost liczby osób korzystających z tego typu rozwiązań. Chociaż to osoby młode najchętniej korzystają z aplikacji transportowych, coraz częściej przekonują się do nich również osoby powyżej 55 roku życia.  więcej
    11-07-2019, 23:09, Nika, Technologie
  • Niektórym Noc Muzeów minęła bez kolejek


    Shots Studio / Shutterstock
    Z 18 na 19 maja w całej Polsce miało miejsce coroczne święto kultury – Noc Muzeów. Tegoroczna edycja wydarzenia była wyjątkowa, ponieważ po raz pierwszy uczestnicy mieli możliwość śledzenia na bieżąco stanu kolejek przed dziesięcioma popularnymi lokalizacjami związanymi ze sztuką, kulturą czy historią. Sprawdzanie liczby uczestników wydarzeń na terenie poszczególnych obiektów było możliwe dzięki analizie danych ze smartfonów.  więcej
    22-05-2019, 19:47, Nika, Internauci
  • Ten wskaźnik mierzy nastroje społeczno-ekonomiczne Polaków


    © maotun - Fotolia.com
    Powstał autorski wskaźnik, który ma pomóc w odzwierciedleniu nastrojów społeczno-ekonomicznych Polaków. Aktualnie dzięki rozwiązaniu prezentowane są statystyki dotyczące trzech obszarów: handlu detalicznego, stacji benzynowych oraz zagranicznego ruchu turystycznego.  więcej
    13-05-2019, 18:47, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy w Warszawie powinna powstać nowa linia metra?


    ArTono / Shutterstock.com
    Firma pozyskująca na potrzeby badań i marketingu dane z urządzeń mobilnych, sprawdziła jak warszawiacy podróżują pomiędzy poszczególnymi dzielnicami i które z nich są komunikacyjnie przeciążone. Gdzie w związku z natężonym ruchem w pierwszej kolejności powinno się wprowadzić odciążające ulice zmiany?  więcej
    18-12-2018, 23:18, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy klienci galerii handlowych wolą kupować prezenty online?


    ODO 24
    Specjaliści w zakresie realizacji kampanii mobile marketingowych zbadali przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji zakupowych oraz klientów 5 popularnych centrów handlowych. Na ich przykładach sprawdzono, jak w ostatnich miesiącach roku zmienia się natężenie ruchu w aplikacjach m-commerce i obiektach handlowych.  więcej
    14-12-2018, 19:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031