sektor ubezpieczeniowy

  • XXII Kongresu Brokerów za nami. Jakie wnioski wyciągnięto podczas spotkania?


    Shutterstock.com
    Ponad połowa (51%) klientów wskazuje stronę internetową jako najwygodniejszą formę obsługi przez ubezpieczyciela, 33% wybrało e-mail, a 18% aplikację mobilną. Nowe trendy, zarówno wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, jak i odpowiedź na wyzwania związane ze środowiskiem muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie także w działalności towarzystw ubezpieczeniowych. W jaki sposób ubezpieczyciele na nie odpowiadają?  więcej
    10-06-2019, 23:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Lipiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031