reklama radiowa

  • Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych

    W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. (164 mln zł) przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.  więcej
    16-02-2012, 07:38, paku, Media
  • Rosną wydatki na reklamę radiową

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł - według szacunków Starlinka - 14,8 proc. Rozgłośnie mogły zarobić na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach.  więcej
    15-11-2011, 09:02, paku, Media
  • Właściciele firm spędzają z radiem 5 godz. dziennie

    Każdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują ona bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy.  więcej
    27-10-2011, 11:36, komunikat prasowy, Media
  • Google przymierza się do reklam w radiu

    Firma Google rozpoczyna testy systemu, który pozwoli klientom programu AdWords na zakup reklam radiowych. Kalifornijska firma próbuje już także sprzedawać reklamy w gazetach, a więc jest coraz bliżej stworzenia prawdziwego, reklamowego supermarketu.  więcej
    08-12-2006, 06:28, Marcin Maj, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS