Każdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują ona bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy.
reklama
Właściciele firm częściej słuchają stacji radiowych niż przeciętny Polak. Każdego dnia 81,4 proc. osób z tego targetu włącza radio, w każdym tygodniu jest to już 95 proc.
Właściciele firm spędzają z radiem średnio 298 minut w ciągu dnia. Jedna trzecia z nich ma włączony odbiornik przez ponad 6 godzin dziennie.
Dotarcie do tego targetu poprzez radio jest tym łatwiejsze, że wiele stacji jest wprost skierowanych do menedżerów, dyrektorów, prezesów, przedstawicieli wolnych zawodów czy właśnie właścicieli firm. Co szósty słuchacz takich stacji, jak Chilli Zet, RMF Classic czy Tok FM, to właściciel firmy. Emisja spotów w takiej stacji może być efektywnym i względnie tanim sposobem dotarcia do tej grupy docelowej lub idealnym uzupełnieniem szerszej kampanii w mediach mainstreamowych.
Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, VII-IX 2011
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*