Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama banerowa

  • Na 1 internautę przypada miesięcznie ponad 1700 bannerów reklamowych


    Shutterstock.com
    Takie wyliczenia przedstawia comScore. Z reguły internauta nie zapamiętuje żadnego z nich. Socjologowie nowych mediów określają to zjawisko mianem „ślepoty banerowej” (ang. banner blindness). Choć kliknięcia w masowe banery reklamowe mierzone są już nie tyle w procentach, co w promilach, to mimo tego i tak wielu reklamodawców nadal decyduje się sięgać po tego typu narzędzia promocji.  więcej
    26-10-2016, 15:12, pressroom , Pieniądze
  • Facebook największym sprzedawcą banerów w USA

    Witryna Marka Zuckerberga kontynuuje wzrosty związane z rynkiem reklamowym. W tym roku Facebook może mieć z tego tytułu ponad 2 mld dolarów przychodu.  więcej
    20-06-2011, 12:42, Adrian Nowak, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)