Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

pokolenie Y

  • Proces zakupowy millenialsów, Zetek i Alf. Jak sprzedawać, by przykuć uwagę klientów z różnych pokoleń


    Freepik
    Kto aktualnie napędza e-commerce? Zdecydowanie millenialsi i Gen Z! To właśnie oni, wychowani w erze Internetu i smartfonów, kształtują nowe trendy w zakupach online. Jak zbudować z nimi relację klient – sprzedawca? Jakie oczekiwania ma każda z tych grup? Odpowiedzi na te pytania nie są jednoznaczne.  więcej
    06-11-2024, 19:36, _, Pieniądze
  • Finansowe YOLO, czyli pokolenie Z i Y na minusie - młodzi Polacy mają 5,8 mld zł długów


    Krajowy Rejestr Długów
    Młode pokolenie, choć dopiero wkracza w dorosłe życie, często już na starcie miewa finansowe zaległości. Osoby poniżej 36. roku życia mają na swoim koncie łącznie 5,8 mld zł długów, a średnie zadłużenie młodego człowieka to ponad 5 tys. zł – wynika z danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej.  więcej
    22-03-2021, 14:15, _, Pieniądze
  • Cyfrowa transformacja z ludzką twarzą


    Sarota PR
    Samo rozwijanie i wdrażanie rozwiązań chmurowych, sztucznej inteligencji, big data czy Internetu rzeczy nie wystarczy firmom do osiągania przewagi konkurencyjnej. Potrzebne jest zrozumienie pracowników, którym te rozwiązania mają służyć i umieszczenie ich w centrum strategii biznesowych.  więcej
    18-06-2019, 23:41, Nika, Pieniądze
  • Milenialsi lubią zajmować się finansami i robią to umiejętnie


    © maipan - fotolia.com
    Milenialsi stanowią w Polsce potężną, liczącą ponad 300 tysięcy osób grupę klientów. Ostatnie badanie pokazało, że wbrew miejskim legendom, młodzi wcale nie trwonią pieniędzy na przysłowiową latte i tosty z awokado. Większość regularnie oszczędza (68%), zarówno na tzw. czarną godzinę (55%), jak i na wakacje (56%).  więcej
    23-05-2019, 23:56, Nika, Pieniądze
  • Jak zapobiec generacyjnej wojnie w firmie?


    Kzenon / Shutterstock
    Powstały setki książek, które szukały sposobu na sprawne wykorzystanie generacji Y i Z w biznesie. Działy HR nieustannie zastanawiają się jak przyciągnąć najmłodszych do pracy, jakie warunki im zaoferować, jak nimi zarządzać, by nie zniechęcić do firmy. Współczesny rynek pracy to jednak nie tylko 20- i 30-latkowie. Na coraz większej ilości rynków prym wiodą perennialsi, czyli osoby po 55 roku życia.  więcej
    03-04-2019, 18:23, Nika, Pieniądze
  • Rekrutacja pracowników za pomocą gier mobilnych. Czy to dobry pomysł?


    TATSIANAMA / Shutterstock.com
    Firmy poszukują innowacyjnych rozwiązań do rekrutacji, aby wybrać i zatrzymać najbardziej utalentowanych kandydatów i pracowników. Gra na smartfonie, stworzona w tym celu, zamiast standardowej listy pytań podczas rekrutacji, początkowo może wydawać się absurdalnym rozwiązaniem. Jednak, by zachęcić najzdolniejszych kandydatów młodego pokolenia do współpracy warto wykorzystać i tę metodę podczas procesu selekcji.  więcej
    17-10-2018, 19:55, Nika, Pieniądze
  • Klient millenials? Napisz do niego!


    dotrelations
    W dobie popularności komunikatorów, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych. Jak z tego skorzystać?  więcej
    04-10-2018, 23:12, Nika, Pieniądze
  • Dlaczego młodzi rzucają korporacje i zakładają własne firmy?


    shutterstock.com
    Dlaczego korporacja już nie nęci młodego pokolenia i czy warto rzucać stabilną posadę na rzecz realizacji własnych zawodowych marzeń? Poznajmy opinię człowieka, który wysokie stanowisko w korporacji poświęcił na rzecz budowania własnej marki.  więcej
    23-07-2018, 17:45, Nika, Pieniądze
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Pieniądze
  • Kilka pokoleń internetu. Dane raportowe


    Syda Productions / Shutterstock
    Częstotliwość i sposób korzystania z nowych technologii i platform społecznościowych zmienia się z roku na rok. Jak do świata technologii dostosowują się najstarsze pokolenia i jakie serwisy wybierają najmłodsze? Przyjrzyjmy się raportowi.  więcej
    28-03-2018, 20:07, Nika, Lifestyle
  • Pokolenia X i Y ruszają na zakupy do sklepów przyszłości


    Comarch
    Wyniki badania ‚‚Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku’’ przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech na grupie ponad 3 tys. osób w wieku od 18 do 65 lat pokazują, że przedstawiciele pokolenia X i Y zdają sobie sprawę, że digitalizacja w sklepach jest kluczowa i coraz chętniej podążają za nowinkami technologicznymi.  więcej
    07-09-2017, 10:22, Marek Wiśniewski, Pieniądze
  • Czy Bitcoin to waluta młodych? – odpowiedź w raporcie "Pokolenie Millennium"


    Shutterstock.com
    Bank Millennium zapytał osoby w wieku 16-40 o ich znajomość i stosunek do nowych technologii płatniczych.  więcej
    31-01-2017, 14:18, pressroom , Pieniądze
  • Młodzi internauci dbają o swoje bezpieczeństwo w sieci bardziej niż ich rodzice


    Syda Productions
    Bezpieczeństwo i prywatność podczas przeglądania stron internetowych są ważniejsze od prędkości ładowania strony, możliwości dostosowania jej wyświetlania lub integracji z mediami społecznościowymi - podaje Refuel Agency, która w swoich badaniach skupiła się na tzw. pokoleniu Y.  więcej
    28-08-2015, 22:04, Joanna Tomaszewska, Bezpieczeństwo
  • Cisco: Potrzeby pokolenia Y zmienią bankowość detaliczną


    © - peepo - istockphoto.com
    Dzięki wdrożeniu nowych modeli biznesowych i usług wideo branża bankowa może odnotować nawet 10-procentowy wzrost przychodów - wynika z badania sektora bankowości detalicznej przeprowadzonego przez grupę doradztwa strategicznego Cisco Systems na 1055 amerykańskich konsumentach. Największy wpływ na wprowadzanie nowych rozwiązań w bankowości ma tzw.  pokolenie Y, którego przedstawiciele ufają swoim bankom i szukają ich wsparcia przy podejmowaniu ważnych decyzji finansowych - twierdzą analitycy Cisco.  więcej
    30-03-2010, 18:01, kg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)