Bezpieczeństwo i prywatność podczas przeglądania stron internetowych są ważniejsze od prędkości ładowania strony, możliwości dostosowania jej wyświetlania lub integracji z mediami społecznościowymi - podaje Refuel Agency, która w swoich badaniach skupiła się na tzw. pokoleniu Y.
reklama
Generacja Y to pokolenie urodzone między 1984 a 1997 rokiem, które - w odróżnieniu od poprzedniego pokolenia, nazywanego generacją X - swobodnie używa nowinek technologicznych i aktywnie wykorzystuje je w życiu codziennym.
Około 70% respondentów twierdzi, że bezpieczeństwo w przeglądarce jest bardzo ważne. A 68% dba o prywatność. Na trzecim i czwartym miejscu uplasowały się szybkość ładowania stron i przyjazne dla użytkownika funkcje. Możliwość dostosowania i integracja z mediami społecznościowymi jest istotna odpowiednio dla 37% i 21% ankietowanych.
W lipcu 2015 roku 63,3% internautów używało do przeglądania Google Chrome, 21,6% wykorzystywało Firefoksa, a 6,5% - Internet Explorera. Safari i Opera są na kolejnych miejscach, w zależności od statystyk oraz trendów. Google Chrome stale zwiększa swój udział w rynku poprzez pozyskiwanie użytkowników od Firefoksa i IE, obie te przeglądarki w tym roku zanotowały najmniejszą w historii liczbę użytkowników.
Pokolenie millenium (jak niekiedy mówi się o pokoleniu Y) przeciętnie spędza 17 godzin na dobę, używając najnowszych technologii. Telefony komórkowe/smartfony, jak pokazują badania, są używane przez nie średnio 6 godzin dziennie, tablety przez godzinę, komputer i telewizor przez 3 godziny, a gry wideo tylko przez 2 godziny.
Badanie zostało przeprowadzone na 684 przedstawicielach pokolenia Y w wieku od 16 do 19 lat w czerwcu 2015 r. - zob. pełny raport PDF.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*