Nethansa

  • Raport: 6 na 10 klientów opuszcza sklep, gdy tylko pojawia się problem


    wavebreakmedia / shutterstock
    Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż 40% potencjalnych nabywców ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu. To nie wszystko! Ponad połowa konsumentów, którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk.  więcej
    11-01-2021, 16:49, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Gigant e-commerce wchodzi na rynek usług kurierskich


    Franck Boston/Shutterstock.com
    Ostatnio co chwilę słychać o nowościach ze świata logistyki, których głównym bohaterem jest Amazon. Ten sporych rozmiarów gracz chce zawalczyć o niższe koszty swojej działalności poprzez rozwój własnych kanałów dostaw.  więcej
    24-07-2019, 19:30, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Amazon a moda polska

    Amazon to firma, która wykorzystuje w bardzo dużym stopniu nowe technologie i sztuczną inteligencję (SI). Jak ma się w tym wszystkim połapać polski sprzedawca? Ekspert z firmy, wspierającej sprzedaż giganta, wyjaśnia, jak działa e-commerce'owe SI.  więcej
    23-07-2019, 18:44, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)