Z najnowszego poradnika pt. "Strategie cenowe, dynamiczny repricing i automatyzacja" można dowiedzieć się m.in. jak kalkulować ceny, wykorzystywać automatyzację, dynamiczny repricing oraz reklamy Google PLA i porównywarkę cen CSS.
Dalszy rozrost rynku e-commerce to konieczność rozwijania marketplace’ów, w których klienci najchętniej dokonują transakcji na zachodnich rynkach. Jednym z nich jest na przykład Amazon, który wzmacnia swoją pozycję także w Polsce. Platforma Amazon Marketplace wydaje się jednym z lepszych sposobów na rozszerzenie swojej działalności o rynki międzynarodowe. Wprowadzając tam swoją firmę można rozszerzyć grupę docelową o klientów praktycznie ze wszystkich zakątków świata.
Whitepaper "Strategie cenowe, dynamiczny repricing i automatyzacja" w pogłębiony sposób prezentuje możliwości zastosowania nowoczesnych technologii w kształtowaniu polityki cenowej zorientowanej na maksymalizację marży. Omawia nie tylko pomysły wzmocnienia obecności firmy na rynkach międzynarodowych, ale także sposoby na wyprzedzenie konkurencji, obniżenie kosztów konwersji czy zmienność otoczenia rynkowego. Ponadto pokazuje czym jest i jak wykorzystać pełnie możliwości dynamicznego pricingu oraz automatyzacji w sprzedaży na Amazonie.
Publikacja jest skierowana do dystrybutorów, resellerów oraz właścicieli marek chcących zwiększać rentowność swojej sprzedaży na europejskich rynkach Amazon oraz w wyszukiwarce Google.
Opracowany przez firmy Nethansa i Verseo darmowy poradnik "Strategie cenowe, dynamiczny repricing i automatyzacja" do pobrania tutaj >
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|