monetyzacja wewnętrzna

  • Monetyzacja danych - kluczowe wyzwania


    everything possible / shutterstock
    Współczesne firmy są dziś nie tylko oferentami konkretnych produktów czy usług. Są również właścicielami niekiedy rzadkich  danych, dotyczących klientów korzystających z ich usług oraz kupujących produkowane przez firmę towary. Przedsiębiorcy mogą te dane spieniężyć pośrednio lub bezpośrednio, o ile zaangażują w ten proces badaczy danych. Według badania IDG Enterprise w najbliższych latach wydatki na projekty związane z Big Data spajać będzie wspólny mianownik: monetyzacja danych. Podobnie Deloitte, w raporcie „Analytics Trends 2015”, wymienił ją jako jeden z najważniejszych trendów biznesowych w najbliższych latach.  więcej
    12-10-2017, 12:08, Łukasz Kryśkiewicz, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Grudzień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.