Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing progress

  • „Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

    Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.  więcej
    23-08-2017, 20:21, Patronat medialny, Pieniądze
  • IV edycja konferencji Marketing Progress spod znaku nowej roli marketingu

    Marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji, sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu.  więcej
    13-09-2016, 06:02, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • RazorSocial na konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż. Wejściówki dla Czytelników

    Ian Cleary, założyciel RazorSocial, uznanego przez Social Media Examiner za jednego z najlepszych blogów na świecie poświęconych tematyce społecznościowej, będzie gościem konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż. Wydarzenie rozpocznie się 28 maja we Wrocławiu. Będzie to pierwsza wizyta irlandzkiego eksperta w Polsce. Dla Czytelników DI mamy do rozlosowania 3 darmowe wejściówki.  więcej
    21-05-2015, 13:10, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Konferencja Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

    Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.  więcej
    16-04-2015, 07:57, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)