Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.
Podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.
Dołączysz do ekskluzywnego grona marketerów, którzy
jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w
Polsce – zarówno
w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymasz
więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić
działania
w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.
Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą Ci szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M) Karolina Karolczak (Sodexo) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Łącznie wystąpi ponad 20 ekspertów praktyków.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc
w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty
recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy
w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych
prowadzony przez IAB Polska.
Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się na stronie internetowej wydarzenia:
Opłata konferencyjna wynosi:
499 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 sierpnia
699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 30 września
899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 11 października
Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 12-13 października 2017 r.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|