Zynga zwolni ponad pół tysiąca osób i będzie zmuszona zamknąć niektóre biura. Firma musi mieć większe niż sądzono problemy z budowaniem biznesu bez Facebooka. więcej
Internet coraz częściej dostarcza nam informacji i rozrywki, za które musimy zapłacić. Kupujemy chętnie, chociaż są treści, które cieszą się większą popularnością niż inne. Należą do nich gry online - wynika z sondażu PBI. więcej
„Pirates Saga” ma ponad dwa miliony fanów na całym świecie, a szczególny sukces odnosi w Azji. Wrocławska grupa deweloperska Can't Stop Games może mówić o swoim udziale w rynku gier. więcej
„Angry Birds” to najbardziej spektakularny przykład sukcesu casuali, czyli prostych gier pobieranych za pomocą internetu. Ich rynek jest już wart ponad 500 mln dol. i rozwija się w zawrotnym tempie. więcej
72-82% użytkowników gier casual na świecie stanowią kobiety. W Polsce rośnie udział użytkowników po 50. roku życia. Prawie 1/3 graczy to pracownicy administracji. więcej
Globalny producent gier wybiera partnerów do podboju naszego rynku. W trzy lata chce zdobyć co najmniej 8 mln graczy, którzy będą się bawić jego produktami ściąganymi z internetu na komputery, konsole, smartfony i tablety. więcej
Różne usługi Microsoftu związane z grami casual zostały połączone w jedną o nazwie Microsoft Game Hub. Można się do niej logować za pomocą konta Windows Live lub Facebooka. W ten sposób Microsoft dodaje społecznościowy element do popularnych gier rekreacyjnych. więcej