Globalny producent gier wybiera partnerów do podboju naszego rynku. W trzy lata chce zdobyć co najmniej 8 mln graczy, którzy będą się bawić jego produktami ściąganymi z internetu na komputery, konsole, smartfony i tablety.
reklama
Alawar Entertainment to producent casual, czyli prostych gier pobieranych przez internet. W jego bibliotece znajduje się ok. 200 tytułów, wśród których najbardziej znane to „Odlotowa Farma”, „Skarby Montezumy” i „Tajemnice Natalii Brooks”.
Spółka nastawia się w tym roku na walkę o polski rynek. Właśnie podpisała umowę z wydawcą pisma „Komputer Świat”, który będzie sprzedawał jej produkcję. Kończy też negocjacje z ogólnopolską stacją radiową. Nazwy na razie nie ujawnia.
Firma sprzedaje w Polsce gry za pośrednictwem 150 partnerów, takich jak Onet.pl i Interia.pl, Gry-online.pl, sklepy MarkSoft i Nowe Media. Tomasz Nazarenko, menedżer ds. rozwoju rynku, twierdzi, że producent zdobywa 15–20 dystrybutorów każdego miesiąca. W perspektywie trzech lat planujemy mieć bardzo silną sieć partnerską, zbudowaną z 1000 organizacji – dodaje.
Alawar działa w 50 krajach, m.in. w USA, Rosji, Kolumbii, Brazylii, Turcji. W regionie Europy Środkowej i Wschodniej uważa się za lidera rynku, globalnie zalicza się do pierwszej dziesiątki.
Jego gry sprzedają takie serwisy, jak Yahoo! Games, Facebook, Amazon czy operator komórkowy T-Mobile. Można w nie grać nie tylko na komputerach PC, ale także na konsolach, smartfonach i tabletach.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Globalny producent gier zagra o polski rynek
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*