Focus Contact Center

  • Trendy i rozwiązania dla nowoczesnego biznesu zebrane w raporcie


    © maotun - Fotolia.com
    Cyfryzacja wpływa na coraz więcej obszarów naszego życia. Nie omija rzecz jasna także branży B2B, która jest stosunkowo „trudna” pod względem złożonych procesów, zachodzących na drodze relacji między firmą a Klientem, który w tym wypadku także jest firmą. Aby nie wypaść z obiegu warto poznać trendy i rozwiązania ułatwiające komunikację biznesową.  więcej
    20-05-2019, 21:36, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Mobilna aplikacja ratunkiem dla branży call center?

    Obecnie contact center to nie tylko pracownicy stacjonarni, ale też coraz częściej zdalni, jak np. handlowcy, przedstawiciele czy serwisanci. Mimo dużych korzyści, polegających na mobilności takich konsultantów, system ich pracy jest dużo trudniejszy do monitorowania, co sprawia, że analiza ich działań jest znacznie trudniejsza. Zmienić ma to nowa aplikacja.  więcej
    04-02-2019, 21:24, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930