Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-etykieta

  • Opisy produktów w e-sklepie, a prawo


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    Każdy właściciel e-sklepu dba, aby opisy jego produktów były wyjątkowe, przyciągały klientów i dobrze pozycjonowały stronę. Trzeba jednak pamiętać, że opisy, to nie tylko aspekt pozycjonowania, ale też wymóg prawny.  więcej
    02-10-2015, 09:37, pressroom , Pieniądze
  • E-commerce: Powstaje ogólnopolski standard dla e-etykiety


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Prawo wymaga od e-sklepu podawania konsumentowi głównych cech towaru, zanim ten zdecyduje się na zakup. Czym są owe główne cechy? Czy sklep ma do nich łatwy dostęp i jaką rolę w przygotowaniu elektronicznych etykiet odgrywają lub mogą odgrywać producenci?  więcej
    12-08-2015, 08:44, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)