dotrelations

  • Czy chatboty całkowicie przejmą obsługę klienta?


    Oracle
    W ostatnich kilkunastu miesiącach chatboty zdefiniowały na nowo komunikację marki z odbiorcami. Już wkrótce to narzędzie, zarówno dla organizacji, jak i konsumenta, stanie się kluczowym dla zdalnej obsługi klienta, wypierając powoli kontakt mailowy czy telefoniczny.  więcej
    13-08-2018, 18:46, Nika, Technologie
  • 6 błędów w marketingu mobilnym


    shutterstock.com
    Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Jednak zanim zaczniesz z niego korzystać, przeczytaj ten tekst, aby nie popełnić wskazanych w nim błędów.  więcej
    03-07-2018, 16:23, Nika,
  • Różnica pokoleń w miejscu pracy – szansa i wyzwanie


    Mohamed Hassan
    Współpraca pomiędzy przedstawicielami różnych generacji stanie się dla działów HR przedsiębiorstw jednym z najważniejszych wyzwań w najbliższych latach. Połączenie młodzieńczej fantazji z rozwagą i doświadczeniem może uwolnić w firmie dodatkowy potencjał. Przykładem jest branża IT.  więcej
    09-04-2018, 22:31, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.