digital natives

  • Generacja "Z" nie jest pokoleniem robotów


    ©istockphoto.com/RichVintage
    Jak wynika z globalnego badania, postmilenialsi, tj. ludzie urodzeni po 1996 roku, którzy wchodzą na rynek pracy, mają szeroką wiedzę o nowych technologiach i ich potencjale. Generacja "Z" wie, że innowacje mogą zmienić sposób, w jaki żyjemy i pracujemy. Wytycza przy tym nowe kierunki.  więcej
    27-12-2018, 20:41, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Młodzi mają problem z e-mailem lub Excelem? Tak, bo "cyfrowy tubylec" to mit


    iko / Shutterstock
    Młodym ludziom brakuje biegłości w posługiwaniu się e-mailem lub arkuszem kalkulacyjnym. Mają też problemy z wyszukiwaniem informacji. Dlaczego tak jest, skoro wychowali się wśród technologii?  więcej
    07-05-2015, 12:57, Marcin Maj, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)