data enrichment

  • Monetyzacja danych - kluczowe wyzwania


    everything possible / shutterstock
    Współczesne firmy są dziś nie tylko oferentami konkretnych produktów czy usług. Są również właścicielami niekiedy rzadkich  danych, dotyczących klientów korzystających z ich usług oraz kupujących produkowane przez firmę towary. Przedsiębiorcy mogą te dane spieniężyć pośrednio lub bezpośrednio, o ile zaangażują w ten proces badaczy danych. Według badania IDG Enterprise w najbliższych latach wydatki na projekty związane z Big Data spajać będzie wspólny mianownik: monetyzacja danych. Podobnie Deloitte, w raporcie „Analytics Trends 2015”, wymienił ją jako jeden z najważniejszych trendów biznesowych w najbliższych latach.  więcej
    12-10-2017, 12:08, Łukasz Kryśkiewicz, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dane to zamrożony kapitał w polskich firmach

    Choć liczba danych w internecie przekroczyła już zawrotny próg 11 Zettabajtów (ZB), to cyfrowy potop dopiero przed nami. Wedle szacunków IDC w 2025 w internecie będzie ponad 180 Zettabajtów danych. Lawinowe tempo produkcji cyfrowych informacji nie idzie jednak w parze z ich realnym wykorzystaniem przez firmy: odsetek danych wykorzystywanych przez przedsiębiorców od lat balansuje w przedziale 20-30 proc.  więcej
    30-04-2018, 09:39, ip, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)