Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

czystojak

  • Kwestia bezpieczeństwa w czasach zarazy. Jak zapewnić bezpieczeństwo dla klientów

    Czasy pandemii wymogły na nas wszystkich zarówno na klientach jak i przedsiębiorcach pewne zachowania, od którego przestrzegania zależy bezpieczeństwo nie tylko nasze ale również naszych najbliższych. Noszenie maseczek w miejscach publicznych czy też utrzymywanie w czystości naszych rąk, powierzchni, które są przez nas dotykane mogą sprawić, że zmniejszy się ryzyko zachorowania na choroby wywoływane przez wirusy i bakterie w tym również przez wirusa COVID 19. Nie ma już sklepu, stacji benzynowej oraz lokalu handlowo usługowego, który nie oferował by możliwości samodzielnego dezynfekowania dłoni. Większość placówek jest wyposażonych w manualne dozowniki, które są używane zarówno przez klientów, jak i samych sprzedawców. Nie jest niczym dziwnym również umożliwianie klientom korzystania z jednorazowych rękawiczek, jeśli klient nie ma swoich. Zachowanie bezpieczeństwa jest priorytetem. A na właścicielach lokali czy to handlowych czy usługowych ciąży obowiązek zapewnienia tego bezpieczeństwa.  więcej
    04-06-2020, 12:50, Komunikat firmy, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)