Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

copywriting

  • Raport 2024: Jak zmienia się freelancing w Polsce? Nowe trendy i wyzwania


    Useme
    Grafika detronizuje copywriting w Polsce! Aż 88% freelancerów pracuje w weekendy. Doświadczeni specjaliści coraz częściej wybierają freelancing. Rynek freelancingu przechodzi dynamiczną transformację. Co sprawia, że wolny strzelec staje się tak atrakcyjną opcją?  więcej
    11-12-2024, 19:27, pressroom , Pieniądze
  • Opisy produktów: 4 sposoby na przekonujące treści

    W dobie popularnego handlu internetowego codziennie stykamy się z różnego rodzaju treściami, zachęcającymi do zakupu produktów. Najczęściej to właśnie opisy produktów kuszą potencjalnych klientów, w dużej mierze wpływając na roczne obroty sklepów internetowych. Omówimy kilka podstawowych zasad tworzenia skutecznych opisów.  więcej
    07-04-2023, 16:47, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Teksty pisane pod SEO - 4 zasady, o których musisz pamiętać, by napisać dobry tekst

    Czasy tekstów naszpikowany ogromną ilością słów kluczowych odeszły dawno w zapomnienie. Z roku na rok treści wysokiej jakości, przynoszące czytającym realne korzyści zyskują coraz większe uznanie w oczach Google. Dzisiejsze algorytmy są dziś bezlitosne dla tekstów słabej jakości - i to nie tylko dla precli. Oczekując wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, nie możesz przejść obojętnie obok zasad SEO. Co ciekawe, dziś granica między pracą copywritera SEO, a content writera mocno się zaciera. W jaki sposób powinieneś zatem tworzyć? Poniżej przedstawiamy 4 zasady SEO copywritingu, bez których tworzone treści zginą w odmętach internetu.   więcej
    06-09-2022, 10:21, Artykuł poradnikowy,
  • Najlepsza agencja copywriterska - jak ją wybrać?

    Tworzenie wartościowych treści to podstawa w przypadku content marketingu, można wykorzystać je na wiele sposobów do promowania oferowanych produktów, usług czy firmy. Wyłącznie za pomocą merytorycznych, ciekawych i unikalnych treści można przyciągnąć klientów. Konkurencja na rynku jest ogromna, dlatego trzeba postawić na specjalistyczne treści. Content marketing dotyczy realizacji podcastów, materiałów wideo, infografik, ale też szeregu usług związanych z pismem: tekstów do ebooków, treści na firmową stronę internetową, artykułów blogowych itd. Można oczywiście szukać freelancera, który zajmuje się na co dzień pisaniem tekstów lub postawić na współpracę z profesjonalną agencją copywriterską.  więcej
    11-10-2021, 10:31, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Dobry copywriting jako sposób na budowanie marki

    Często się mówi: „jak Cię widzą, tak Cię piszą”. W wielu przypadkach to, jak sami piszemy o sobie potrafi również zdziałać cuda, również w świecie biznesu. Do tego celu stosuje się copywriting, czyli często niedoceniane narzędzie, które wspiera budowanie wizerunku marki w świecie wirtualnym, co może przełożyć się na realne zyski.  więcej
    14-07-2021, 16:24, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Ile kosztują usługi copywritera? Porównanie cen na rynku

    Korzystanie z usług copywritera stało się z ciągu ostatnich lat bardzo popularne. Firmy zlecają sporządzanie swoich tekstów profesjonalistom, ponieważ zależy im na większym zaangażowaniu ze strony potencjalnych klientów. Ale jak taka usługa wygląda cenowo i czy outsourcing treści jest dobrą inwestycją w przyszłość biznesu?  więcej
    05-06-2020, 12:16, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)