Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

black week

  • Prawa konsumentów podczas BLACK FRIDAY, BLACK WEEK i CYBER MONDAY - 7 porad ekspertów ECK


    Freepik
    Czy to już czas na szaloną wyprzedaż Black Friday, czy może to kolejna pułapka marketingowa czeka na konsumentów? Poniżej krótka instrukcja, przygotowana specjalnie dla łowców okazji i fanów wyprzedaży. Przeczytaj, nim twoja karta kredytowa znów pójdzie na zakupy!  więcej
    23-11-2023, 15:12, pressroom , Pieniądze
  • Jak skorzystać z Black Weeks w MediaMarkt? Przewodnik dla łowców okazji

    Czy czekanie do Black Friday to już przeżytek? W sklepie internetowym MediaMarkt wprowadzono nową tradycję - promocje trwające przez cały listopad. Akcja „Let’s Go! Black Weeeeks” już wystartowała, a atrakcyjne okazje cenowe na wszystkie rodzaje produktów mają pojawiać się co chwilę.  więcej
    08-11-2023, 12:38, si, Lifestyle
  • Odpowiedni impuls i z portfela znika 500 zł


    BIG InfoMonitor
    Co drugi Polak jest podatny na zakupy pod wpływem humoru, nastroju czy chwili i mowa tu o całkiem sporych wydatkach. Na pytanie, czy zdarzają ci się zakupy o wartości co najmniej 500 zł pod wpływem impulsu, twierdząco odpowiada ponad połowa ankietowanych (53 proc.) w badaniu Quality Watch. Kto jest najmniej odporny na impulsywne zakupy i co kupujemy pod wpływem chwili w dalszej części artykułu.  więcej
    25-11-2021, 11:47, pressroom , Pieniądze
  • Jak nie przepłacić na wyprzedażach Black Friday i Cyber Monday?


    cinkciarz.pl
    Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce listopada sprzedawcy rzeczywiście obniżają ceny towarów o kilkadziesiąt procent? Jak nie przepłacić na wyprzedażach?  więcej
    16-11-2021, 15:29, _, Porady
  • 67 proc. Polaków czeka z większymi zakupami na Black Friday


    SMSAPI, BIQSTAT
    Mimo pogłosek, że w tym roku wyniki Black Friday mogą być mniej spektakularne (zwłaszcza w branżach, w których pojawiły się braki w zaopatrzeniu), aż 31 proc. klientów zamierza sprawdzić oferty w sklepach i e-sklepach, a 63 proc. w ciemno deklaruje, że skorzysta z promocji. Badanie SMSAPI pokazuje, że na tę okazję zaplanowaliśmy już specjalne zakupy.  więcej
    16-11-2021, 15:14, _, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)