Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

biuro prasowe

  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,
  • Wideo w biurach prasowych netPR.pl

    Informacje prasowe w postaci filmów wideo to nowe rozwiązania oferowane przez netPR.pl firmom organizującym swoje biura prasowe online.  więcej
    27-09-2008, 12:11, kg, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)