Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

banner

  • Billboard wkrótce rozpozna Twoją twarz?


    www.sxc.hu
    Rynek reklamy może w przyszłości przypominać obrazy znane z futurystycznych filmów.  więcej
    19-04-2011, 18:06, Adrian Nowak, Technologie
  • Reklamy na GG nieodpowiednie dla dzieci


    © - ericmichaud - istockphoto.com
    Powraca problem bezpieczeństwa dzieci w sieci. Czytelnik, ojciec dwójki małych dzieci, w liście do DI zwrócił uwagę na erotyczne i wulgarne treści pojawiające się w reklamach komunikatora GG i w serwisie www.gadu-gadu.pl. Jedynym sposobem na pozbycie się ich jest ściągnięcie odpowiednich blokerów lub zmiana samego komunikatora.  więcej
    27-02-2010, 23:54, Agnieszka Kluska, Listy Czytelników
  • Schyłek bannerów reklamowych

    Internauci i marketingowcy wieszczą koniec kariery bannerów reklamowych. Niezauważalność, rosnące koszty ich utrzymania, malejący współczynnik klikalności, przytłaczająca treść zawartość graficzna to główne przyczyny spadku popularności bannerów w sieci.  więcej
    12-02-2010, 07:46, Agnieszka Kluska, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)